آلومینیوم اراک میزبان پرسپولیس تهران/ شاگردان خطیبی در انتظار کسب ۳ امتیاز از سرخابی های تهران

آبان 9, 1400
531 بازدید

در هفته سوم لیگ برتر؛ آلومینیوم اراک میزبان پرسپولیس تهران/ شاگردان خطیبی در انتظار کسب ۳ امتیاز از سرخابی های تهران اراک– آلومینیوم اراک با اقتدار کامل در انتظار مصاف با پرسپولیس تهران برای دستیابی به سه امتیاز در تقابل با سرخابی های تهران است. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ هفته سوم مسابقات […]

در هفته سوم لیگ برتر؛
آلومینیوم اراک میزبان پرسپولیس تهران/ شاگردان خطیبی در انتظار کسب ۳ امتیاز از سرخابی های تهران

اراک– آلومینیوم اراک با اقتدار کامل در انتظار مصاف با پرسپولیس تهران برای دستیابی به سه امتیاز در تقابل با سرخابی های تهران است.
به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس روز دوشنبه(فردا) دهم ماه جاری با چهار دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود؛ که در این هفته تیم فوتبال آلومینیوم اراک میزبان سرخابی های تهران است.
بر اساس این گزارش؛ آلومینیوم طی هفته اول و دوم لیگ برتر؛ در هفته اول در مقابل پدیده مشهد به تساوی بدون گل راضی شد. اما در هفته دوم در مصاف با فولاد خوزستان با سه گل مهمان خود را بدرقه کرد. در هفته سوم نیز شاگردان خطیبی در مقابل پرسپولیس تهران در انتظار کسب سه امتیاز هستند.
آلومینیوم اراک سال دوم حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند. نماینده اراکی ها؛ هم اکنون با انجام دو بازی یک پیروزی و یک تساوی و کسب ۴ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد.
عصر فردا دوشنبه دهم آبان ماه سال ۱۴۰۰ تیم فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گفتنی است در فصل گذشته تیم آلومینیوم اراک در نخستین دیدارش مقابل پرسپولیس تهران؛ پیروزی را به نام خود ثبت کرد.