بررسی مشکلات ساکنان مناطق حاشیه نشین در دستور کار مدیریت جدید شهرداری قرار بگیرد

بررسی مشکلات ساکنان مناطق حاشیه نشین در دستور کار مدیریت جدید شهرداری قرار بگیرد
آبان 13, 1400
400 بازدید

نماینده مردم اراک؛ خنداب و کمیجان: بررسی مشکلات ساکنان مناطق حاشیه نشین در دستور کار مدیریت جدید شهرداری قرار بگیرد اراک– نماینده مردم اراک؛ خنداب و کمیجان گفت: ۱۴ منطقه حاشیه نشین وشبه حاشیه نشین در اراک وجود دارد که می‌طلبد مشکلات ساکنان این مناطق در دستور کار مدیریت شهری قرار بگیرد. به گزارش خبرنگار […]

نماینده مردم اراک؛ خنداب و کمیجان:

بررسی مشکلات ساکنان مناطق حاشیه نشین در دستور کار مدیریت جدید شهرداری قرار بگیرد

اراک– نماینده مردم اراک؛ خنداب و کمیجان گفت: ۱۴ منطقه حاشیه نشین وشبه حاشیه نشین در اراک وجود دارد که می‌طلبد مشکلات ساکنان این مناطق در دستور کار مدیریت شهری قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ محمد حسن آصفری روز پنجشنبه در آیین معارفه شهردار اراک ؛اظهار کرد: ساکنان مناطق حاشیه نشین در اراک همواره نقش خود را در عرصه های مختلف حمایت از نظام به خوبی ایفا کردند و می طلبد که مشکلات آنان در دستور کار مدیریت شهری جدید قرار بگیرد و به سرعت بیشتر مطالبات آنان پیگیری و به سرانجام برسد.

وی افزود: در برخی از کوچه ها مناطق حاشیه نشین اراک امکان تردد خودروی امدادی وجود ندارد. حتی تردد ساکنان در فصل زمستان با مشکل روبرو است. و می طلبد شهرداری در این راستا برنامه‌ریزی کارشناسی ویژه‌ای در دستورکار خود قرار دهد.
آصفری افزود: مدیریت شهری مسؤلیتی سنگین وارزشمندی است که باید در کنار نظم و همراهی آگاهانه مردم وبهره مند شدن از حمایت اصولی همه بخش ها تکلیف و رسالت خود را پیش برد.

آصفری با اشاره به معضل آلودگی هوای اراک خاطرنشان کرد: باید در این خصوص راهبردهای موثر و همخوانی را در راستای کاهش آلودگی هوا با دستگاه‌های اجرایی به پیش برد و در خصوص کندی در پیشروی این روند در سال‌های قبل ارزیابی صورت بگیرد.

نماینده مردم اراک؛ خنداب و کمیجان در بخش دیگر سخنان خود افزود: آمریکا جرات هیچ گونه اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران را ندارد و اقدام شجاعانه و دلیرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران پاسخ به خیال پردازی دشمنان نظام جمهوری اسلامی بود.

وی بیان داشت: آمریکا اگر می توانست با اقدام نظامی آسیبی به ایران برساند؛ لحظه ای دریغ نکرده بود و تا کنون به بهانه‌های مختلف اهداف نظامی خود را پیاده کرده بود.