راه‌اندازی سامانه «نظام پیشنهادات»در استان مرکزی

راه‌اندازی سامانه «نظام پیشنهادات»در استان مرکزی
آبان 18, 1400
496 بازدید

      مدیر برنامه ریزی کمیته امداد استان مرکزی خبر داد، راه‌اندازی سامانه «نظام پیشنهادات»در استان مرکزی اراک–مدیر برنامه‌ریزی کمیته امداد استان مرکزی از راه‌اندازی سامانه «نظام پیشنهادات» در راستای تحقق طرح امداد هوشمند و مردمی شدن کمیته امداد خبرداد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مریم قانعی […]

      مدیر برنامه ریزی کمیته امداد استان مرکزی خبر داد،
راه‌اندازی سامانه «نظام پیشنهادات»در استان مرکزی

اراک–مدیر برنامه‌ریزی کمیته امداد استان مرکزی از راه‌اندازی سامانه «نظام پیشنهادات» در راستای تحقق طرح امداد هوشمند و مردمی شدن کمیته امداد خبرداد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مریم قانعی با اشاره به اهمیت مشارکت کارکنان، جامعه هدف و مردم در بهبود عملکرد کمیته امداد گفت: یکی از راهکارهای گسترش مشارکت همگانی در تصمیم سازیها و ارتقای عملکردها، راه‌اندازی نظام پیشنهادها است.

وی اظهار کرد: این سامانه دارای قابلیت‌های بسیاری از جمله همسان‌سازی با خواسته‌ها و نیازهای امداد، قابلیت ارتباط با دیگر سامانه‌های موجود همچون مدیریت دانش، ارزیابی عملکرد، و اتوماسیون است.
مدیر برنامه ریزی کمیته امداد استان گفت:این سامانه همچنین از قابلیت بانک ایده‌ها، امکان ارزیابی و ارائه پاداش و همچنین قابلیت ارائه پیشنهاد در بستر وب برای آحاد مردم، خیران و نیکوکاران به منظور اخذ نظرات و پیشنهادات آنان برای خدمت‌رسانی بهتر به ولی‌نعمتان جامعه برخوردار است.
براساس این گزارش، سامانه نظام پیشنهادات کمیته امداد به آدرس pishnahadat.emdad.ir آماده دریافت نظرات و پیشنهادهای جامعه هدف و عموم شهروندان در بهبود عملکرد خدمت‌رسانی این نهاد است