شاخص های بهره مندی از آب آشامیدنی روستاهای مرکزی بررسی شد

شاخص های بهره مندی از آب آشامیدنی روستاهای مرکزی بررسی شد
آبان 18, 1400
454 بازدید

با حضور نمایندگان معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور؛ شاخص های بهره مندی از آب آشامیدنی روستاهای مرکزی بررسی شد اراک– روند ثبت اطلاعات پروژه های اجرایی در قالب شبکه نظارت روستایی و شاخص بهره‌مندی از آب آشامیدنی در روستاهای استان مرکزی بررسی شد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ به نقل از […]

با حضور نمایندگان معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور؛
شاخص های بهره مندی از آب آشامیدنی روستاهای مرکزی بررسی شد

اراک– روند ثبت اطلاعات پروژه های اجرایی در قالب شبکه نظارت روستایی و شاخص بهره‌مندی از آب آشامیدنی در روستاهای استان مرکزی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی این نشست؛ با حضور مهندس ثابت عهد و مهندس ندایی نمایندگان معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور (ریاست جمهوری) در سالن جلسات معاونت هما هماهنگی و عمرانی استان مرکزی در اراک برگزار شد.

در اين جلسه شاخص هاي ابلاغي اين معاونت به دستگاه هاي اجرايي سطح استان در خصوص اعتبارات و پروژه‌هاي اجرايي مورد بررسي قرار گرفت.

براساس این گزارش؛ مهندس عليرضا خيرانديش مدير دفتر كنترل طرح ها و مديريت پروژه شركت آب و فاضلاب استان مركزي گزارشي از شاخص هاي عملكردي اين شركت ارايه کرد؛ كه مورد توجه نمايندگان معاونت روستايي و مناطق محروم كشور قرار گرفت .

گفتني است نمايندگان معاونت توسعه روستايي و مناطق محروم كشور طي چند روز حضور در استان مركزي از پروژه هاي مختلف شركت آبفاي استان بازديد نموده و از روند پيشرفت عمليات اجرايي ، كيفيت اجرا و مصالح مورد استفاده ، بسيار ابراز رضايت نمودند و بر بالا بودن شاخص بهره‌مندي از آب شرب روستاهاي استان مركزي نسبت به كشور ، صحه گذاشتند.
نمايندگان معاونت توسعه روستايي و مناطق محروم كشور در حاشيه بازديد از پروژه هاي آبرساني روستايي به بازديد آنها در سال ۹۶ از شركت آب و فاضلاب روستايي ( قبل از يكپارچگي ) اشاره کردند و عملكرد آن مجموعه را قبل از يكپارچگي قابل تقدير دانستند.