جذب نیرو در شهرداری به دور از رابطه فامیلی و سیاسی با فرایند قانونی انجام شود

جذب نیرو در شهرداری به دور از رابطه فامیلی و سیاسی با فرایند قانونی انجام شود
آبان 23, 1400
443 بازدید

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی اراک : جذب نیرو در شهرداری به دور از رابطه فامیلی و سیاسی با فرایند قانونی انجام شود اراک– رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای اسلامی اراک گفت: جذب و به‌کارگیری نیروی انسانی به دور از ارتباطات فامیلی و سیاسی با فرآیندهای قانونی و روند ساماندهی […]

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی اراک :
جذب نیرو در شهرداری به دور از رابطه فامیلی و سیاسی با فرایند قانونی انجام شود

اراک– رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای اسلامی اراک گفت: جذب و به‌کارگیری نیروی انسانی به دور از ارتباطات فامیلی و سیاسی با فرآیندهای قانونی و روند ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری مد نظر قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ رضا قریشی با اشاره به اینکه شورای ششم نظارت و بررسی زوایای مختلف این موضوع را وظیفه قانون خود می‌داند اظهار داشت: در همین راستا برای برقراری عدالت و برخورد با هرگونه تبعیض و یا به تعبیری پارتی بازی ها و روابط سیاسی و فامیلی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: سیستم مدیریت شهری نیاز به یک ساختار منظم و شفاف دارد.

قریشی ادامه داد: ارائه خدمات یکپارچه و عدالت محور باید بر مبنای یک تشکیلات نظام مند باشد. در صورتی که اگر این مهم محقق شود؛ دیگر شاهد تخلفات و تبعیض ها در مجموعه شهرداری نخواهیم بود.

وی بیان داشت: به کارگیری و جذب صحیح نیروی انسانی به دور از ارتباطات فامیلی و سیاسی با فرآیندهای قانونی باید صورت پذیرد. امیدواریم با اجرای قانون و ساماندهی نیروی انسانی شاهد پویایی در مجموعه شهرداری اراک باشیم.

قریشی اظهار داشت: هم اکنون بدنه شهرداری با انبوهی از نیروهای غیرمتخصص مواجه شده و متاسفانه امروز در حوزه تخصصی با کسر نیروی انسانی متعهد و متخصص مواجه هستیم در واقع شهرداری را فربه و غیرتخصصی کرده‌اند.