بخشی از مصوبات طرح جامع کاهش آلودگی و کارگروه محیط زیست اراک اجرایی نشده

بخشی از مصوبات طرح جامع کاهش آلودگی و کارگروه محیط زیست اراک اجرایی نشده
آبان 25, 1400
408 بازدید

استاندار مرکزی مطرح کرد؛ بخشی از مصوبات طرح جامع کاهش آلودگی و کارگروه محیط زیست اراک اجرایی نشده اراک– استاندار مرکزی با بیان اینکه اقداماتی که تاکنون در خصوص کاهش آلودگی هوای اراک انجام شده تأثیرگذار بوده؛ گفت: البته بخش مهمی از مصوبات طرح جامع کاهش آلودگی و کارگروه محیط زیست اجرایی نشده است. به […]

استاندار مرکزی مطرح کرد؛
بخشی از مصوبات طرح جامع کاهش آلودگی و کارگروه محیط زیست اراک اجرایی نشده

اراک– استاندار مرکزی با بیان اینکه اقداماتی که تاکنون در خصوص کاهش آلودگی هوای اراک انجام شده تأثیرگذار بوده؛ گفت: البته بخش مهمی از مصوبات طرح جامع کاهش آلودگی و کارگروه محیط زیست اجرایی نشده است.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ فرزاد مخلص الائمه در نشست کارگروه کاهش آلودگی هوای استان مرکزی در با اشاره به اینکه بهبود شاخص‌ها و کاهش آلایندگی هوا و حفظ سلامتی مردم ازجمله خواسته های رئیس‌جمهور است؛ اظهار کرد: رفع مشکلات زیست محیطی با همراهی هدفمند همه بخش‌های خصوصی و دولتی محقق می شود. تشکل‌های مردم‌نهاد؛ نیروی انتظامی دستگاه های مرتبط با محیط زیست و رسانه ها نیز باید در مقوله سامان رفع آلودگی هوا با قدرت در کنار محیط زیست قرار بگیرد.

مخلص‌الائمه گفت: اقداماتی که تاکنون در خصوص کاهش آلودگی هوا در اراک صورت گرفته موثر بوده اما، بخشی از مصوبات طرح جامع کاهش آلودگی و کارگروه محیط زیست اجرایی نشده که باید با جدیت دنبال شود و در این حوزه نباید هیچ اقدام موثری در کاهش آلودگی معطل باقی بماند.

وی بیان کرد: افراد و مسئولانی که توان اجرایی مصوبات کاهش آلودگی هوای اراک را ندارند باید از چرخه کار خارج شوند تا تیم هماهنگ و کارامد برای پیشبرد امور پای کار بیاید و نیاز است که رسانه‌ها نیز با قدرت مسایل زیست محیطی استان را پیگیری کنند اما این رسالت باید در کنار افرایش امید و همراستایی همه طیف‌ها برای تسهیل و تسریع در امور دنبال شود