همایش سالیانه فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران در اراک برگزار شد

همایش سالیانه فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران در اراک برگزار شد
آبان 25, 1400
470 بازدید

همایش سالیانه فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران در اراک برگزار شد اراک– همایش سالیانه فدراسیون و روسای هیات های اسکی کشور به میزبانی اراک برگزار شد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ این همایش با حضور رئیس؛ نایب رئیس بانوان؛ دبیر؛ مسئول کمیته امور استان‌های فدراسیون اسکی؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در […]

همایش سالیانه فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران در اراک برگزار شد

اراک– همایش سالیانه فدراسیون و روسای هیات های اسکی کشور به میزبانی اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ این همایش با حضور رئیس؛ نایب رئیس بانوان؛ دبیر؛ مسئول کمیته امور استان‌های فدراسیون اسکی؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در سالن اجتماعات علمی کاربردی استان مرکزی در اراک برگزار شد.

در این همایش پس از خیرمقدم توسط عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی؛ نظریان رئیس فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران گزارشی از عملکرد یک ساله این فدراسیون ارائه داد و افزود: هیأت های استانی و شهرستان ها موتور محرکه هر فدراسیون ورزشی هستند بنابراین نقش تعیین‌کننده در پیشبرد اهداف برنامه های هر فدراسیون ورزشی دارند.
براساس این گزارش؛ در ادامه دبیر فدراسیون نیز در ارتباط با تمهیدات پیش‌بینی شده در فصل پیش رو مطالبی بیان داشت. در پایان روسای هیأت‌های اسکی شرکت کننده در این نشست سالیانه مطالبی بیان داشتند و در مورد بهبود شرایط فدراسیون پیشنهاداتی ارائه شد.