در تقابل با تیم قدرتمند و قدر آلومینیوم بازی جذاب به نمایش میگذاریم

آبان 26, 1400
393 بازدید

سرمربی نفت مسجد سلیمان: در تقابل با تیم قدرتمند و قدر آلومینیوم بازی جذاب به نمایش میگذاریم اراک — سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: تیم آلومینیوم تیم قدر و توانمندی است و سال‌ها حضورش در لیگ برتر خالی بود. فردا نیز در تقابل با آلومینیوم بازی جذاب و دیدنی به نمایش خواهیم گذاشت. […]

سرمربی نفت مسجد سلیمان:
در تقابل با تیم قدرتمند و قدر آلومینیوم بازی جذاب به نمایش میگذاریم

اراک — سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: تیم آلومینیوم تیم قدر و توانمندی است و سال‌ها حضورش در لیگ برتر خالی بود. فردا نیز در تقابل با آلومینیوم بازی جذاب و دیدنی به نمایش خواهیم گذاشت.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ فراز کمالوند در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل آلومینیوم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در بازی فردا ۳ بازیکن در اختیار نداریم واز دیگر بچه‌ها استفاده می‌کنیم. تیم آلومینیوم استحقاق حضور در لیگ برتر را دارد و رسول خطیبی روی این کار تیم خیلی خوب کار کرده است.

وی افزود: تیم ما سال ها با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند تیم نفت مسجدسلیمان آخرین تیمی بود که وارد مسابقات شد؛ حدود ۱۶ روز قبل از مسابقات تمرینات را شروع کرده‌ایم .

ادامه داد: فردا بازی خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت در مقابل تیم سختکوش آلومینیوم بچه ها کار سختی خواهند داشت و ما انتظار داریم بازی هر دو تیم جذاب باشد.