رئیس جدید کمیته امداد کمیجان معرفی شد

رئیس جدید کمیته امداد کمیجان معرفی شد
آبان 27, 1400
735 بازدید

رئیس جدید کمیته امداد کمیجان معرفی شد اراک– قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: ۳۰۰ مرکز نیکوکاری خدمت‌رسانی به محرومین استان مرکزی را بر عهده دارند. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ عدالت بهرامی در آیین تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد شهرستان کمیجان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد؛ با اشاره […]

رئیس جدید کمیته امداد کمیجان معرفی شد

اراک– قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: ۳۰۰ مرکز نیکوکاری خدمت‌رسانی به محرومین استان مرکزی را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ عدالت بهرامی در آیین تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد شهرستان کمیجان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد؛ با اشاره به اینکه ایجاد مراکز نیکوکاری و واگذاری کار به خود مردم، از برنامه‌های کمیته امداد است؛ اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در استان مرکزی تاکنون راه اندازی شده و در خدمت محرومین هستند.

وی خاطرنشان کرد: احسان و دستگیری از نیازمندان یک ارزش ماندگار و امری ذاتی و فطری است؛ و رسیدگی به امور محرومین از برنامه‌های اصلی انبیا و اولیای الهی به شمار می‌رود.

بهرامی بیان کرد: توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار از برنامه‌های کمیته امداد است.

بر اساس این گزارش فرماندار کمیجان نیز در این مراسم خدمت به محرومین را فرصتی ارزشمند عنوان کردو گفت: باید از این شرایط در جهت رسیدگی به محرومین به خوبی استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: خدمت در کمیته امداد و کمک به محرومین افتخاری برای امدادگران این نهاد است.

در پایان ابوالفضل رسولی به عنوان رئیس جدید کمیته امداد کمیجان معرفی و از زحمات و خدمات اردولالو رئیس سابق که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است قدردانی شد.