تکریم ارباب رجوع ازاولویت های نظام اداری است

تکریم ارباب رجوع ازاولویت های نظام اداری است
آبان 27, 1400
441 بازدید

مدیرکل میراث فرهنگی؛ صنایع دستی و گردشگری مرکزی: تکریم ارباب رجوع ازاولویت های نظام اداری است اراک– مدیرکل میراث فرهنگی؛ صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی؛ جلب رضایت مردم از خدمات ارائه شده را از جمله شاخص‌های اصلی سنجش کار آمدی عنوان کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به در خواست های آنان […]

مدیرکل میراث فرهنگی؛ صنایع دستی و گردشگری مرکزی:
تکریم ارباب رجوع ازاولویت های نظام اداری است

اراک– مدیرکل میراث فرهنگی؛ صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی؛ جلب رضایت مردم از خدمات ارائه شده را از جمله شاخص‌های اصلی سنجش کار آمدی عنوان کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به در خواست های آنان از اولویت‌های نظام اداری است.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ مصطفی مرزبان در جلسه شورای اداری این اداره‌کل با اشاره به اینکه؛
به منظور نظارت بر نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت سرزده از تاسیسات گردشگری استان انجام می‌شود؛ بر بازرسی‌های سرزده از تاسیسات گردشگری و موزه‌های استان به منظور نظارت بر نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نرخ گذاری، فنی و تجهیزاتی و رعایت تمامی موارد قانونی تاکید کرد.

وی این بازدیدهای سرزده را با هدف افزایش نظارت، احیای حقوق عامه، حفظ حقوق شهروندی و ارتقا کمی و کیفی ارائه خدمات به ارباب رجوع عنوان کرد و افزود: در این بازرسی‌ها موارد و نکات در نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهدا‌شتی بررسی و کاستی‌ها به تاسیسات گردشگری گوشزد شود.

مرزبان با تاکید بر مصوبات نشست مدیران کل استانها با وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: یكی از مقوله‌های مهم و قابل توجه صرفه‌جویی در مصرف انرژی است و فرهنگ صرفه‌جویی باید در تمام کارکنان نهادینه شود وصرفه جويی و مصرف بهينه و درست انرژی باید در اولويت قرار گيرد.
وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی در کوتاه‌ترین زمان ادامه داد: تکریم ارباب‌رجوع و پاسخگویی به درخواست‌های کاری مراجعه کنندگان در کوتاه‌ترین زمان، یکی از اولویت‌های نظام اداری سازمان بوده و جلب رضایت مردم از خدمات ارائه شده یکی از شاخص‌های اصلی سنجش کارآمدی و رشد است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی تصریح کرد: مواردی مانند سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار، پاسخگویی و برخورد با ارباب رجوع به عنوان یکی از عوامل اصلی جلب رضایت ارباب رجوعان، سرمایه گذاران و به دنبال آن جلب اعتماد و ارتقا وجه سازمان و همچنین حفظ احترام و عزت نفس است که باید یکی از اولویتهای کارکنان باشد.