آیین رونمایی از کتاب در محلات برگزار شد

آیین رونمایی از کتاب در محلات برگزار شد
آبان 30, 1400
376 بازدید

همزمان با هفته گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی؛ آیین رونمایی از کتاب در محلات برگزار شد اراک– همزمان با هفته گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی آیین رونمایی از کتاب در شهرستان محلات برگزار شد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی؛ آیین […]

همزمان با هفته گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی؛
آیین رونمایی از کتاب در محلات برگزار شد

اراک– همزمان با هفته گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی آیین رونمایی از کتاب در شهرستان محلات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی؛ آیین رونمایی از کتاب و گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور مسئولین محلی در سالن جلسات شهید محلاتی فرمانداری شهرستان محلات برگزار شد.
در این مراسم از کتاب «تنوع گونه‌های گیاهان دارویی روستای لریجان» نوشته فهیمه عباس‌زاده آموزگار دبستان غیر دولتی مدارس شهر نیم ور رونمایی شد.

براساس این گزارش؛ کتاب به شناخت گیاهان دارویی که در یکی ازمناطق ایران واقع در استان مرکزی است می پردازد و توسط نشر کلید واژه منتشر شده است.

روستای لریجان واقع درشهرستان محلات استان مرکزی در کنار رودخانه ی قم رود قراردارد، آب و هوایی کوهستانی ونیم خشک بر آن حاکم است. خاک آن در کناره های رود رسی و ماسه ای و در بالادست رود بیشتر بیابانی است. از این رو تنوع گیاهی در آن زیاد است، و شاهد بیشتر گیاهان دارویی هستیم. در این کتاب سعی شده بیشتر گیاهانی گفته شود که مردم کمتر با نام آن آشنا هستند.

نویسنده کتاب، هدف از نوشتن این کتاب را توجه بیشتر افراد به محیط پیرامون خود و بهره مندی کافی از آن عنوان کرد.