سفره خانه سنتي متخلف در شازند پلمپ شد 

آذر 1, 1400
377 بازدید

سفره خانه سنتي متخلف در شازند پلمپ شد اراک–فرمانده انتظامی شهرستان شازند از پلمپ یک واحد سفره خانه سنتي در اجرای طرح نظارت براماکن عمومی در این شهرستان خبر داد. به گزارش‌ خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ‌ عبد الرضا جودکی؛ بیان داشت: ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي […]

سفره خانه سنتي متخلف در شازند پلمپ شد

اراک–فرمانده انتظامی شهرستان شازند از پلمپ یک واحد سفره خانه سنتي در اجرای طرح نظارت براماکن عمومی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش‌ خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ‌ عبد الرضا جودکی؛ بیان داشت: ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي شهرستان شازند از تعدادي سفره خانه و قهوه خانه در این شهرستان بازدید کردند.

وی با اشاره به شناسایی یک واحد سفره خانه متخلف در اجرای این طرح خاطر نشان کرد: متصدي این سفره خانه به علت تخلفات متعدد از جمله تبدیل این واحد به پاتوقي براي افراد مجرم و انجام برخي رفتارهاي هنجارشکن دستگیر و واحد صنفی متخلف پلمب شد.

فرمانده انتظامی شازند در پايان با اشاره به معرفی متصدي اين سفره خانه به مرجع قضائی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.