اتوبوس واکسیناسیون سیار به چرخه مراکز دریافت واکسیناسیون کرونا اضافه شد

اتوبوس واکسیناسیون سیار به چرخه مراکز دریافت واکسیناسیون کرونا اضافه شد
آذر 3, 1400
411 بازدید

اتوبوس واکسیناسیون سیار به چرخه مراکز دریافت واکسیناسیون کرونا اضافه شد اراک– مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک از راه اندازی اتوبوس واکسیناسیون سیار در اراک خبر داد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ محمدرضای قاسملویان با اشاره به اینکه ۶ نیرو از اعضای بسیج دانشجویی اراک در این طرح مشارکت دارند؛ اظهارکرد: […]

اتوبوس واکسیناسیون سیار به چرخه مراکز دریافت واکسیناسیون کرونا اضافه شد

اراک– مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک از راه اندازی اتوبوس واکسیناسیون سیار در اراک خبر داد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ محمدرضای قاسملویان با اشاره به اینکه ۶ نیرو از اعضای بسیج دانشجویی اراک در این طرح مشارکت دارند؛ اظهارکرد: اتوبوس سیار واکسیناسیون تزریق واکسن برای افرادی که به دلایل مختلف واکسن کرونا دریافت نکرده اند و بهتر در دسترس قرار گرفتن راه اندازی شده است.
وی بیان کرد: ۴۰ نیرو از دانشجویان و پرستاران شاغل به تحصیل دانشگاه علوم پزشکی اراک در این طرح مشارکت دارند که در صورت استقبال مردم برای تزریق، تعداد واحدهای سیار تزریق واکسن افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: همچنین بسیج دانشجویی تزریق واکسن کرونا در هیات‌های مذهبی در ایام های مذهبی را نیز در دستور کار دارد.
قاسملویان خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری و مرکز بهداشت اراک برای راه‌اندازی واکسیناسیون سیار همکاری دارند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان خاطرنشان کرد: حضور در بیمارستان آیت‌الله خوانساری برای کمک به بیماران کرونایی، راه اندازی نقاهتگاه بیماران در سردشت، توزیع بسته‌های معیشتی و کمک به تزریق واکسن در مراکز ثابت از جمله خدمات بسیج دانشجویی اراک در زمان شیوع کرونا است.