فرمانداری‌ها صرفاً سیاسی_امنیتی نیستند؛ بستر خدمات اقتصادی و فرهنگی و اجرایی هستند

فرمانداری‌ها صرفاً سیاسی_امنیتی نیستند؛ بستر خدمات اقتصادی و فرهنگی و اجرایی هستند
آذر 7, 1400
433 بازدید

استاندار مرکزی عنوان کرد: فرمانداری‌ها صرفاً سیاسی نیستند؛ بستر خدمات اقتصادی و فرهنگی و اجرایی هستند اراک– استاندار مرکزی گفت: فرمانداری سازمان و نهاد صرفاً سیاسی و امنیتی نیست؛ بلکه بستر خدمات در ابعاد اقتصادی؛ فرهنگی و اجرایی را نیز در ذات خویش دارند. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ فرزاد مخلص الائمه در […]

استاندار مرکزی عنوان کرد:
فرمانداری‌ها صرفاً سیاسی نیستند؛ بستر خدمات اقتصادی و فرهنگی و اجرایی هستند

اراک– استاندار مرکزی گفت: فرمانداری سازمان و نهاد صرفاً سیاسی و امنیتی نیست؛ بلکه بستر خدمات در ابعاد اقتصادی؛ فرهنگی و اجرایی را نیز در ذات خویش دارند.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ فرزاد مخلص الائمه در آیین تکریم و معارفه فرماندار اراک اظهار کرد؛ خیلی از مطالبات مردم به سمت تشکیلات استانداری روانه می‌شود. البته باید این روند تغییر و در سطح مدیریت شهری و فرمانداری‌ها پیگیری شود تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.

وی افزود: چنانچه هرکس و هر مسئول وظیفه خود را به خوبی و در شأن و با حداکثر توان انجام دهد؛ دغدغه‌های مردم به حداقل می‌رسد و در شرایط زندگی مردم بهبود حاصل می گردد.

وی با اشاره به استمرار و تقویت همدلی ببن فشار مردم افزود: پیمودن راه به سمت و مسیر پیشرفت و آبادانی استان مرکزی نیازمند همکاری تعامل و همدلی همه اقشار و گروه ها و سازمان ها و تشکل ها است.
گفتنی است؛ در پایان امیرهادی به عنوان سرپرست فرمانداری اراک منصوب و از خدمات حسین بختیاری فرماندار پیشین اراک قدردانی شد.