نمایشگاه توانمندی صنایع دستی هنری بانوان محلات افتتاح شد

نمایشگاه توانمندی صنایع دستی هنری بانوان محلات افتتاح شد
آذر 10, 1400
689 بازدید

نمایشگاه توانمندی صنایع دستی هنری بانوان محلات افتتاح شد اراک– رئیس اداره میراث فرهنگی؛ گردشگری و صنایع دستی شهرستان محلات از افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در این شهرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هدف به نمایش گذاشتن توانمندی های بانوان در ۱۵ غرفه در محل مرکز فرهنگی هنری ارشاد گشایش یافت. به گزارش […]

نمایشگاه توانمندی صنایع دستی هنری بانوان محلات افتتاح شد

اراک– رئیس اداره میراث فرهنگی؛ گردشگری و صنایع دستی شهرستان محلات از افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در این شهرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هدف به نمایش گذاشتن توانمندی های بانوان در ۱۵ غرفه در محل مرکز فرهنگی هنری ارشاد گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ مهدی لعل بار؛ با اشاره به اینکه این نمایشگاه با همکاری ادارات میراث فرهنگی؛ گردشگری و صنایع دستی؛ ارشاد اسلامی و کانون بانوان شهرستان محلات برپا شد؛ اظهار کرد: نمایشگاه صنایع دستی توانمندیهای بانوان در ۱۵ غرفه صنایع دستی در رشته های مختلف از جمله صنایع دستی چوبی؛ پیکرتراش؛ میناکاری؛ کیف دوزی؛ معرق؛ گلیم؛ زیورآلات سنتی و دوخت های سنتی از نهم ماه جاری به مدت چهار روز از ۹ صبح تا ۱۸ عصر پذیرای علاقه‌مندان است.
گفتنی است در آیین افتتاح نمایشگاه فرماندار؛ رئیس اداره ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان صنایع دستی و هنری تجسمی و… حضور داشتند.