کمیته امداد بستر توانمند سازی و تقویت نگاه‌های فرهنگی و اجتماعی مددجویان به جامعه

کمیته امداد بستر توانمند سازی و تقویت نگاه‌های فرهنگی و اجتماعی مددجویان به جامعه
آذر 10, 1400
427 بازدید

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی مطرح کرد؛ کمیته امداد بستر توانمند سازی و تقویت نگاه‌های فرهنگی و اجتماعی مددجویان به جامعه اراک– مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی؛ اساس فعالیت های کمیته امداد را بر مبنای توانمندسازی مددجویان عنوان کرد و گفت: توانمندسازی مددجویان در بخش‌های فرهنگی و اقتصادی از اولویت های کمیته امداد است. به […]

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی مطرح کرد؛
کمیته امداد بستر توانمند سازی و تقویت نگاه‌های فرهنگی و اجتماعی مددجویان به جامعه

اراک– مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی؛ اساس فعالیت های کمیته امداد را بر مبنای توانمندسازی مددجویان عنوان کرد و گفت: توانمندسازی مددجویان در بخش‌های فرهنگی و اقتصادی از اولویت های کمیته امداد است.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ مجید مومنی اظهار کرد: ۲۴ هزار نفر امسال به دلایل مختلف به این نهاد حمایتی در استان مراجعه کرده‌اند و از خدمات موقت آن بهره‌مند شدند.

وی افزود: این این افراد در قالب ۹ هزارو۲۱۳ خانوار به مدت ۶ تا ۱۸ ماه از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند.

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات موقت به مددجویان تحت حمایت بر اساس بند الف تبصره ۱۴ قانون بودجه انجام می شود و افراد مشمول آن می گردند؛ که شرایط دریافت عادی خدمت مستمر این نهاد حمایتی را ندارند.

مومنی بیان داشت: در این نوع پوشش حمایتی خانوارهای یک نفره ۱۰۸ هزار و ۵۰۰ تومان؛ دو نفره ۲۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان؛ سه نفره ۲۸۹ هزار تومان؛ چهار نفره ۳۸۴ هزار تومان و ۵ نفر به بالا از ۴۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یارانه‌ای برخوردار می‌شوند.

گفته مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی! سن بالای ۵۰ سال؛ عایله مندی و وضعیت بد اقتصادی از شرایط پذیرش در این طرح حمایتی کمیته امداد است و فرد متقاضی پس از مراجعه مورد بررسی کارشناسی قرار می‌گیرد