کم کاری ها پذیرفته نیست، با ابزار موجود دلایل کم کاری ها واکاوی شود

کم کاری ها پذیرفته نیست، با ابزار موجود دلایل کم کاری ها واکاوی شود
آذر 10, 1400
444 بازدید

استاندار مرکزی در همایش روز جهانی معلولان عنوان کرد، کم کاری ها پذیرفته نیست، با ابزار موجود دلایل کم کاری ها واکاوی شود اراک– استاندار مرکزی بر تقویت امور نظارتی در حوزه اجرای صحیح قوانین مربوط به معلولین تاکید کرد و گفت: هیچ عذر و بهانه‌ای برای کم کاری پذیرفته نیست، باید با ابزار موجود […]

استاندار مرکزی در همایش روز جهانی معلولان عنوان کرد،
کم کاری ها پذیرفته نیست، با ابزار موجود دلایل کم کاری ها واکاوی شود

اراک– استاندار مرکزی بر تقویت امور نظارتی در حوزه اجرای صحیح قوانین مربوط به معلولین تاکید کرد و گفت: هیچ عذر و بهانه‌ای برای کم کاری پذیرفته نیست، باید با ابزار موجود دلایل کم کاری واکاوی شود.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، فرزاد مخلص الائمه در همایش گرامیداشت روز جهانی معلولان در اراک اظهار کرد: برخی موازی کاری ها و ناهماهنگی ها در گذشته باعث شده که نهادهای به همچون بهزیستی و دیگر نهادهای حمایتی و امدادی کشور ورودی و خروجی قابل قبول در شأن نامشان در برخی از تکالیف محول نداشته باشند و همین امر موجب شده برای مردم هنوز مشکلات وجود دارد.

استاندار مرکزی بیان کرد: تقویت امور نظارتی در حوزه اجرای صحیح قوانین مربوط به معلولین ضرورت دارد و ارائه توضیح برای کم کاری ها پذیرفته نیست و باید با ابزار موجود دلایل کم کاری ها واکاوی شود.

مخلص الائمه با اشاره به اینکه با تمام تنگناهای اقتصادی مسائل جامعه معلولان باید پیگیری و در رفع آن تلاش شود، افزود: امید است که با چشم انداز روشن اقتصادی پیش رو در ماه‌های آینده یک گره‌گشایی در مسائل اجتماعی و سیاسی رخ دهد.

وی مناسب سازی برای جامعه معلولان را حداقل ضرورت‌های این جامعه دانست و گفت: این مطالبه از دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۶ مصوب شده و باید جدیت دنبال شود.