درمانگاه خیرساز دندانپزشکی خمین گشایش یافت

درمانگاه خیرساز دندانپزشکی خمین گشایش یافت
آذر 12, 1400
709 بازدید

با حضور معاون استاندار مرکزی؛ درمانگاه خیرساز دندانپزشکی خمین گشایش یافت اراک– معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: دولت و بیمه‌ها توانایی پوشش خدمات دندانپزشکی و دهک‌های پایین جامعه نیز توان پرداخت هزینه را ندارند. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ مهدی زندیه وکیلی در آیین افتتاح درمانگاه خیریه دندانپزشکی شهرستان خمین؛اظهار کرد: […]

با حضور معاون استاندار مرکزی؛
درمانگاه خیرساز دندانپزشکی خمین گشایش یافت

اراک– معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: دولت و بیمه‌ها توانایی پوشش خدمات دندانپزشکی و دهک‌های پایین جامعه نیز توان پرداخت هزینه را ندارند.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ مهدی زندیه وکیلی در آیین افتتاح درمانگاه خیریه دندانپزشکی شهرستان خمین؛اظهار کرد: دولت و بیمه‌ها توانایی پوشش خدمات دندانپزشکی را ندارند؛ و دهک های پایین جامعه نیز توان پرداخت هزینه در بخش دندانپزشکی را ندارند. در حالی که این بخش برای سلامت جسم و روان افراد مهم است.

وی با اشاره به توجه خیرین به حمایت از خانواده‌های کم برخوردار و معلولان افزود: در جامعه به جای نیازمند پروری باید به توانمند سازی افراد ناتوان تاکید شود.

گفتنی است؛ این درمانگاه خیرساز با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال و در مساحت ۷۰۰ متر مربع احداث شده است. همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی؛ در سفر یکروزه خود به خمین از اجرای فاز دوم موسسه سخا در این شهرستان بازدید کرد.