مسابقات انتخابی کشتی فرنگی استان مرکزی در اراک پایان یافت

مسابقات انتخابی کشتی فرنگی استان مرکزی در اراک پایان یافت
آذر 13, 1400
592 بازدید

مسابقات انتخابی کشتی فرنگی استان مرکزی در اراک پایان یافت اراک– مسابقات قهرمانی و انتخابی کشتی فرنگی بزرگسالان استان مرکزی با شرکت ۸۱ کشتی‌گیر با قهرمانی تیم اراک یک، نایب قهرمانی شازند و سومی اراک دو پایان یافت. به گزارش خبرنگارسایت خبری چشم براه، مسابقات انتخابی کشتی فرنگی استان مرکزی با شرکت ۸۱ کشتی گیر […]

مسابقات انتخابی کشتی فرنگی استان مرکزی در اراک پایان یافت

اراک– مسابقات قهرمانی و انتخابی کشتی فرنگی بزرگسالان استان مرکزی با شرکت ۸۱ کشتی‌گیر با قهرمانی تیم اراک یک، نایب قهرمانی شازند و سومی اراک دو پایان یافت.

به گزارش خبرنگارسایت خبری چشم براه، مسابقات انتخابی کشتی فرنگی استان مرکزی با شرکت ۸۱ کشتی گیر در قالب ۱۰ تیم از هشت شهرستان استان مرکزی با انجام ۱۱۴ کشتی، در سالن مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد، که در نهایت طالبی، جمالی و مالک آبادی
همگی از اراک یک، شمس و کریمی هردو از اراک دو، بیگلری آزاد‌، قهرمانی، مختاری و رضایی همگی از اراک یک و بهمنی از شازند به ترتیب در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۸۷، ۹۷ و ۱۳ کیلوگرم مقام های نخست را کسب کردند.
همچنین در رده بندی تیمی هم، تیم اراک یک با کسب ۲۱۲ امتیاز مقام نخست را کسب کرد، شازند با کسب ۱۵۲ امتیاز نایب قهرمان شد و اراک دو نیز با کسب ۱۱۲ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. مسابقات زیر نظر هیأت کشتی استان مرکزی پیگیری شد و عمران جباری نیز به عنوان رئیس کمیته داوران استان مرکزی بر قضاوت داوران نظارت داشت.