۱۴۱ روستاي استان مرکزی زیرپوشش آبرسانی تانكرهاي سيار قرار گرفتند

آذر 14, 1400
427 بازدید

۱۴۱ روستاي استان مرکزی زیرپوشش آبرسانی تانكرهاي سيار قرار گرفتند   اراک– مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي، از آبرسانی به ۱۴۱ روستای این استان ازطریق اعزام تانکرهای آبرسانی سیار تا پایان آبان سال جاری خبرداد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، به نقل از روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي، […]

۱۴۱ روستاي استان مرکزی زیرپوشش آبرسانی تانكرهاي سيار قرار گرفتند

 

اراک– مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي، از آبرسانی به ۱۴۱ روستای این استان ازطریق اعزام تانکرهای آبرسانی سیار تا پایان آبان سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، به نقل از روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي، یوسف عرفانی نسب اظهار داشت : آبرساني سيار به اين تعداد روستا به دلايل مختلف از جمله مشكلات كمي و كيفي آب ، سوختگي پمپ و حوادث ديگر انجام شده است.

وی مجموع سرويس هاي تانكر آبرساني سيار اعزام شده به روستاها را بيش از ۴هزار سرويس اعلام کرد و افزود : براي برخي ازاين روستا ها فقط يك سرويس آبرساني اعزام شده وبراي ۶۱ روستا تا ۵ سرويس تانكرهاي سيار اعزام شده است.

مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي، از برنامه ريزي مدون و برگزاري جلسات مستمر ستاد پايش تنش آبي شركت با حضور اعضاء ستاد و مديران امور آبفا شهرستان ها در سالجاري خبر داد و گفت : در جلسات منظم وضعيت تك تك روستاهاي داراي تنش آبي استان مطرح و براي آن راهكارهاي مختلف از جمله آبرساني سيار ، حفر چاه جديد ، اجاره چاه هاي كشاورزي ، انجام عمليات مختلف عمراني و …. مطرح و انجام شده است.

وي با اشاره به اینکه شهر تفرش تنها شهر داراي تنش آبي در استان مركزي در سال جاري به شمار می رود بيان داشت: براي حل كمبود آب شهر تفرش كارشناسان و مهندسين آب و فاضلاب استان مركزي طرح آبرساني اضطراري از چشمه هفتيان به اين شهر را ارائه دادند كه بعد از بررسي هاي مختلف فني اين طرح مورد موافقت قرار گرفت و توسط شركت آب منطقه اي استان مركزي اين طرح اجرا، و آب مورد نياز مردم شهر تفرش تأمین شد.