دغدغه‌های مردم با حرکت جهادی و کار شبانه روری رفع می‌شود

دغدغه‌های مردم با حرکت جهادی و کار شبانه روری رفع می‌شود
آذر 18, 1400
413 بازدید

استاندار مرکزی‌ عنوان کرد: دغدغه‌های مردم با حرکت جهادی و کار شبانه روری رفع می‌شود اراک– استاندار مرکزی گفت: شرایط کنونی کشور به یک حرکت جهادی و کار شبانه روزی نیاز دارد تا دغدغه‌های مردم رفع شود. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ فرزاد مخلص الائمه در آیین معرفی و تکریم فرماندار ساوه اظهار […]

استاندار مرکزی‌ عنوان کرد:

دغدغه‌های مردم با حرکت جهادی و کار شبانه روری رفع می‌شود

اراک– استاندار مرکزی گفت: شرایط کنونی کشور به یک حرکت جهادی و کار شبانه روزی نیاز دارد تا دغدغه‌های مردم رفع شود.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ فرزاد مخلص الائمه در آیین معرفی و تکریم فرماندار ساوه اظهار کرد: باید از فرصت‌ها به نحو شایسته استفاده و سود جست. چرا که در شرایط کنونی؛ کشور به حرکت جهادی و کار شبانه روزی نیاز دارد؛ تا جامعه از بحران ها رهایی پیدا کند.

وی افزود: با توجه به فرایند رشد اقتصادی ساوه به دلیل مجاورت تهران و ظرفیت های موجود این شهرستان میتوان حساب ویژه‌ای برای بهره گیری از این ظرفیت‌ها باز کرد.

استاندار مرکزی بیان داشت: در اقتصاد ساوه مزیت های دانش بنیان و غیر وابسته بودن به نفع مشهود است و نقش بخش خصوصی به مراتب پررنگ‌تر از حوزه حاکمیت دولتی است.

مخلص الائمه خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی دارای دو رکن مهم مردمی و امور دانش‌بنیان است و تا این ظرفیت‌ها فعال نشوند؛ اهداف مدنظر دست یافتنی نیست.
گفتنی است؛ در این آیین مهدی الیاسی به عنوان سرپرست فرمانداری ساوه معرفی و از خدمات علی میرزایی فرماندار سابق تجلیل شد.