نخستین دوره مسابقات دو صحرانوردی باشگاه‌های کشور در ورزقان پایان یافت

نخستین دوره مسابقات دو صحرانوردی باشگاه‌های کشور در ورزقان پایان یافت
آذر 18, 1400
525 بازدید

نخستین دوره مسابقات دو صحرانوردی باشگاه‌های کشور در ورزقان پایان یافت اراک– مرحله دوم از نخستین دوره رقابت دو صحرانوردی قهرمانی باشگاههای کشور به میزبانی شهر ورزقان استان مرکزی با شناخت نفرات برتر در در دو بخش آقایان و بانوان پایان یافت. رئیس هیأت دوومیدانی استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری چشم […]

نخستین دوره مسابقات دو صحرانوردی باشگاه‌های کشور در ورزقان پایان یافت

اراک– مرحله دوم از نخستین دوره رقابت دو صحرانوردی قهرمانی باشگاههای کشور به میزبانی شهر ورزقان استان مرکزی با شناخت نفرات برتر در در دو بخش آقایان و بانوان پایان یافت.

رئیس هیأت دوومیدانی استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه با اعلام خبر فوق؛ اظهار کرد: مرحله دوم از نخستین دوره رقابت های دو صحرانوردی قهرمانی باشگاه های کشور با حضور ۱۳ تیم در دو بخش آقایان و بانوان در شهر ورزقان استان مرکزی برگزار شد.

مجید فروتن خاطرنشان کرد: در این مسابقات در ماده دو صحرانوردی سید امیر زمانپور از ذوب آهن اصفهان مقام نخست را کسب کرد و پریسا عرب از پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در بخش بانوان بر سکوی نخست ایستاد.

رئیس هیأت دوومیدانی استان مرکزی بیان داشت: همچنین در ماده پیاده روی ۲۰ کیلومتری حمیدرضا زور آوند از ذوب آهن اصفهان مدال طلا را به گردن آویخت.
در نتایج تیمی هم تا پایان مرحله نخست؛ تیم پلیمر خلیج فارس از خرم‌آباد در هر دو بخش بانوان و آقایان و ذوب آهن اصفهان در پیاده‌روی پیشتاز هستند.