در جامعه کارگری استان؛ ترویج فرهنگ ورزش همگانی مد نظر قرار دارد

در جامعه کارگری استان؛ ترویج فرهنگ ورزش همگانی مد نظر قرار دارد
آذر 18, 1400
423 بازدید

مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی مرکزی: در جامعه کارگری استان؛ ترویج فرهنگ ورزش همگانی مد نظر قرار دارد   اراک– مدیر کل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی؛ گفت: برگزاری مسابقات؛ یکی از اهداف اصلی تبلیغ ورزش همگانی به عنوان یک فرهنگ سازمانی در دستور کار قرار دارد. سام دلیری در گفتگو با […]

مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی مرکزی:

در جامعه کارگری استان؛ ترویج فرهنگ ورزش همگانی مد نظر قرار دارد

 

اراک– مدیر کل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی؛ گفت: برگزاری مسابقات؛ یکی از اهداف اصلی تبلیغ ورزش همگانی به عنوان یک فرهنگ سازمانی در دستور کار قرار دارد.

سام دلیری در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه، در حاشیه اولین دوره مسابقات پرس سینه (بدون لوازم) قهرمانی کارگران کشور جام سپهبد شهید علی صیاد شیرازی؛ اظهار کرد:
خوشبختانه بعد از مدت ها که به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری مسابقات نبود.

وی ادامه دارد: امروز با تمهیداتی که ازسوی مجموعه استان اندیشه شد؛ شاهد برگزاری این رقابت‌ها با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی هستیم.

وی افزود: مسابقات با شرکت ۱۵۰ ورزشکار از ۱۸ استان در سه رده سنی در مجموعه ورزشی آلومینیوم اراک از امروز آغاز و به مدت دو روز ادامه دارد.

وی؛ یکی از اهداف اصلی برگزاری این مسابقات را تبلیغ ورزش همگانی به عنوان یک فرهنگ سازمانی عنوان کرد و گفت: تا بتوانیم با این نشاطی که بین جامعه کارگری ایجاد می شود؛ زمینه افزایش بهره وری در میان کارگران کشور را فراهم کنیم.