فوتسال آلومینیوم، چون فوتبال جایگاهش درصدر است

فوتسال آلومینیوم، چون فوتبال جایگاهش درصدر است
آذر 21, 1400
383 بازدید

مدیر حوزه فوتسال آلومینیوم مطرح کرد: فوتسال آلومینیوم، چون فوتبال جایگاهش درصدر است اراک– مدیرحوزه فوتسال آلومینیوم ضمن بیان اینکه، با تشکیل کمیته فنی متشکل از کارشناسان وپیشکسوتان در حال ارزیابی بازیکنان مورد نظر کادر فنی هستیم، گفت: در روز های آینده روند عقد قرارداد با بازیکنان مورد نظر آغاز می‌شود، و فوتسال آلومینیوم، همچون […]

مدیر حوزه فوتسال آلومینیوم مطرح کرد:

فوتسال آلومینیوم، چون فوتبال جایگاهش درصدر است

اراک– مدیرحوزه فوتسال آلومینیوم ضمن بیان اینکه، با تشکیل کمیته فنی متشکل از کارشناسان وپیشکسوتان در حال ارزیابی بازیکنان مورد نظر کادر فنی هستیم، گفت: در روز های آینده روند عقد قرارداد با بازیکنان مورد نظر آغاز می‌شود، و فوتسال آلومینیوم، همچون فوتبال جایگاهش در صدر است.

رضا امیری در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه اظهار کرد: به منظور جذب بازیکنان تاثیرگذار تصمیم گرفته شد علاوه بر کادرفنی از نظر کارشناسان و پیشکسوتان فوتسال استان در این خصوص استفاده شود.

وی در مورد روند آماده‌سازی شاکله تیم بیان داشت: هفته جاری در اردوی کرج، ضمن بررسی مسائل فنی، برگزاری چند بازی تدارکاتی با تیم‌های حاضر در لیگ برتر و دسته اول با هدف آمادگی کامل در دستور کار، کادر فنی قرار دارد.

امیری در مورد قرعه نماینده اراک در رقابت های لیگ دسته اول اظهار کرد: همه تیم ها با قصد ونیت صعود به لیگ برتر وارد میدان کار زار می شوند و برنامه‌های خود را بر همین اساس طراحی می‌کنند. ما نیز با برنامه‌ریزی کارشناسی و تخصصی به همه بازی‌ها به چشم فینال نگاه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا از نام ایرالکو دفاع کنیم، افزود: کوشش همه براین است تا فوتسال اراک را پس از سال‌ها انتظار به جایگاه واقعی و در شأن نام اراک وآلومینیوم برسانیم.

امیری اضافه کرد: البته مالکان اصلی باشگاه و تیم فوتسال آلومینیوم کارگران زحمتکش هستند که با روشن نگه‌داشتن چراغ تولید، زمینه فعالیت این واحد صنعتی را در اراک در عرصه ورزش فراهم کرده اند.