کشاورزی در اقتصاد کشور نقش تعیین کننده دارد/ مسیر سرمایه گذاری در استان مرکزی مهیا است

کشاورزی در اقتصاد کشور نقش تعیین کننده دارد/ مسیر سرمایه گذاری در استان مرکزی مهیا است
آذر 23, 1400
592 بازدید

استاندار مرکزی در حاشیه بازدید نمایشگاه کشاورزی: کشاورزی در اقتصاد کشور نقش تعیین کننده دارد/ مسیر سرمایه گذاری در استان مرکزی مهیا است اراک–استاندار مرکزی گفت: کشاورزی در اقتصاد کشور نقشی تعیین کننده دارد و مسیر سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و بخش صنعت در استان مرکزی مهیا است. فرزاد مخلص الائمه در حاشیه گشایش چهاردهمین […]

استاندار مرکزی در حاشیه بازدید نمایشگاه کشاورزی:

کشاورزی در اقتصاد کشور نقش تعیین کننده دارد/ مسیر سرمایه گذاری در استان مرکزی مهیا است

اراک–استاندار مرکزی گفت: کشاورزی در اقتصاد کشور نقشی تعیین کننده دارد و مسیر سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و بخش صنعت در استان مرکزی مهیا است.

فرزاد مخلص الائمه در حاشیه گشایش چهاردهمین نمایشگاه بخش کشاورزی و زیربخش‌های کشاورزی در نمایشگاه بین‌المللی غرب کشور در اراک در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه، اظهار کرد: در کنار بخش صنعت و بخش خدمات، اگر بخواهیم بخش ناکارآمد نفت را کنار بگذاریم، حتماً باید این بخش‌ها، بخصوص بخش کشاورزی را تقویت کنیم.

وی افزود: استان مرکزی بر خلاف تصور برخی ها، این استان فقط صنعتی نیست بلکه هم قطب صنعت کشور وهم قطب صنعت کشاورزی به شمار می‌رود و در استان هم، در هر دو بخش ظرفیت های بسیار عالی وجود دارد که باید با بهره وری بیشتر استفاده شود.

استاندار مرکزی، با اشاره به اینکه این‌گونه نمایشگاه‌ها چندین نقش را بر عهده دارند، بیان داشت: افزایش امنیت غذایی کشور، ارتقای بهره وری در تولید محصولات کشاورزی به خصوص بهره‌وری آب که یک بحران و معضل بسیار گسترده‌ای در کشور به شمار می رود و ایجاد اشتغال از جمله مزیت ها است.

مخلص الائمه گفت: برخی از شرکت‌های خارج از استان در این نمایشگاه حضور دارند این شرکت‌ها اگر تمایل داشته باشند در استان سرمایه‌گذاری کنند، مسیر سرمایه گذاری شان را در استان مهیا و شرایط را برای ایجاد سرمایه‌گذاری تسهیل و تسریع خواهیم کرد.

عکس: ایلیا رحمتعلی