چهاردهمین نمایشگاه بخش کشاورزی استان مرکزی و زیر مجموعه های آن در اراک گشایش یافت

چهاردهمین نمایشگاه بخش کشاورزی استان مرکزی و زیر مجموعه های آن در اراک گشایش یافت
آذر 24, 1400
477 بازدید

چهاردهمین نمایشگاه بخش کشاورزی استان مرکزی و زیر مجموعه های آن در اراک گشایش یافت اراک– چهاردهمین نمایشگاه بخش کشاورزی و زیر بخش های آن شامل صنایع تبدیلی، ماشین آلات، کود و سم، مراکز تحقیقاتی و… در محل نمایشگاه بین المللی غرب کشور در اراک گشایش یافت. رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در حاشیه […]

چهاردهمین نمایشگاه بخش کشاورزی استان مرکزی و زیر مجموعه های آن در اراک گشایش یافت

اراک– چهاردهمین نمایشگاه بخش کشاورزی و زیر بخش های آن شامل صنایع تبدیلی، ماشین آلات، کود و سم، مراکز تحقیقاتی و… در محل نمایشگاه بین المللی غرب کشور در اراک گشایش یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در حاشیه افتتاح نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه، اظهار کرد: چهاردهمین نمایشگاه بخش کشاورزی و زیر مجموعه آن با حضور بیش از ۵۰ شرکت خارج و داخل استان در بیش از ۵۰ غرفه نمایشگاهی در شامگاه روز گذشته (بیست و سوم ماه جاری) گشایش یافت و تا بیست و ششم ادامه دارد.

صفری افزود: در این نمایشگاه ۵۵ درصد شرکت های داخلی هستند و ۴۵ درصد هم از واحدها و شرکت‌های خارج استان حضور دارند، که توانمندی هایشان را در چهاردهمین نمایشگاه در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار دادند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی، خاطرنشان کرد: بعد از دوسال خلاء وتعطیلی نمایشگاه به واسطه شیوع بیماری کرونا، این نمایشگاه اول نمایشگاهی است که با کاهش بیماری کرونا برگزار شد. خوشبختانه از سوی بهره‌برداران نیز استقبال خوبی صورت گرفت.
امیدواریم که بخش کشاورزی بتواند به نحو مطلوب از این پتانسیل‌ها استفاده کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی، آمادگی این سازمان را برای ارایه خدمات، مشاوره، مساعدت و کمک به سرمایه گذاران بخش های مختلف کشاورزی در استان اعلام کرد.