مشکلات اقتصادی و معیشتی و رفاهی بر جامعه کارگری حاکم است

مشکلات اقتصادی و معیشتی و رفاهی بر جامعه کارگری حاکم است
آذر 28, 1400
449 بازدید

مدیر کل حمایت از مشاغل وزارت کار: مشکلات اقتصادی و معیشتی و رفاهی بر جامعه کارگری حاکم است اراک– مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی و رفاهی برجامعه کارگر فشار زیادی وارد کرده است و بیش از پیش برای رفع مشکلات این قشر […]

مدیر کل حمایت از مشاغل وزارت کار:

مشکلات اقتصادی و معیشتی و رفاهی بر جامعه کارگری حاکم است

اراک– مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی و رفاهی برجامعه کارگر فشار زیادی وارد کرده است و بیش از پیش برای رفع مشکلات این قشر باید تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ مسعود بابایی در همایش بیمه‌بیکاری ویژه مدیران و کارشناسان حوزه بیمه بیکاری استان مرکزی در اراک افزود: اسامی ۹ هزار و ۸۹۴ متقاضی مقرری بیمه بیمه بیمه بیکاری در سامانه جامع بیمه بیکاری مربوط به استان مرکزی است که ۳۶۱ درخواست در کارتابل همکاران اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی است.

وی ادامه داد: همچنین ۳۶۲ هزار و ۴۳۷ نفر با ثبت سامانه بیمه بیکاری؛ درخواست مقرری بیمه بیکاری دارند. که از این تعداد ۱۱۴هزار و ۲۹۷ درخواست هنوز در کارتابل شخص است و بسیاری از متقاضیان درخواست خود را پیگیری نکرده‌اند.