فساد و ناکارآمدی دشمن و رقیب دولت است ، نه جناح‌های سیاسی

آذر 29, 1400
502 بازدید

استاندار مرکزی مطرح کرد: فساد و ناکارآمدی دشمن و معارض دولت است ، نه جناح‌های سیاسی   استاندار مرکزی گفت: جناح‌های سیاسی معارض دولت نیستند، دشمن اول و رقیب ستیزه جوی دولت فساد و ناکارآمدی است. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، فرزاد مخلص الائمه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان شازند با […]

استاندار مرکزی مطرح کرد:

فساد و ناکارآمدی دشمن و معارض دولت است ، نه جناح‌های سیاسی

 

استاندار مرکزی گفت: جناح‌های سیاسی معارض دولت نیستند، دشمن اول و رقیب ستیزه جوی دولت فساد و ناکارآمدی است.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، فرزاد مخلص الائمه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان شازند با بیان اینکه دست اندرکاران کشور باید به سمت افزایش رضایت مردم حرکت کنند، افزود: برای رسیدن به وضع مطلوب به زمان نیاز است. در استان مرکزی باید نظام مسئله محوری به عنوان گفتمان حاکم بر دستگاه های اداری نهادینه شود.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به آینده مطلوب باید به حل مسائل ضروری توجه شود و طبق تاکید مقام معظم رهبری مسئله محوری باید مورد توجه همگان قرار گیرد و در همین راستا کار جهادی نباز است.

وی، پایه ناکارآمدی را در دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و افزود: در همین راستا باید تلاش شود ناکارآمدی به حداقل برسد و بروکرسی که موجب نارضایتی مردم است جمع شود. چرا که نظام اداری نیازمند تحول جدی است.

استاندار مرکزی در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: منطقه شازند سرشار از ظرفیت‌های بکر کشاورزی و صنعتی است و مردم امین و شریفی دارد.

گفتنی است، در پایان از زحمات حسن رجبی قدردانی و یحیی رمضانی به عنوان فرماندار جدید شازند معرفی شد.