۱۸۰۸ مسکن مددجویان کمیته امداد با حمایت خیران در مرکزی در حال احداث است

۱۸۰۸ مسکن مددجویان کمیته امداد با حمایت خیران در مرکزی در حال احداث است
آذر 29, 1400
449 بازدید

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد؛ ۱۸۰۸ مسکن مددجویان کمیته امداد با حمایت خیران در مرکزی در حال احداث است اراک– مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: یکهزار و ۸۰۸ مسکن با کمک خیران در حال ساخت است. این استان در بین سایر استان ها در بخش مسکن بالاترین کمک را از خیران دریافت […]

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد؛

۱۸۰۸ مسکن مددجویان کمیته امداد با حمایت خیران در مرکزی در حال احداث است

اراک– مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: یکهزار و ۸۰۸ مسکن با کمک خیران در حال ساخت است. این استان در بین سایر استان ها در بخش مسکن بالاترین کمک را از خیران دریافت کرده است

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ مجید مومنی اظهار کرد: هم اکنون بالغ بر ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در استان مرکزی فعال هستند و استان دارای برنامه استراتژیک بر اساس اسناد بالادستی است.

وی با بیان اینکه ۴۶ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۸۶ هزار نفری تحت حمایت کمیته امداد استان هستند؛ افزود؛ از بین شهرستان های استان؛ کمیجان دارای بیشترین تعداد مددجو را (به نسبت جمعیت) و اراک کمترین را (به نسبت جمعیت) دارند و ۶۰ درصد از جمعیت تحت حمایت؛ زنان سرپرست خانوار هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی؛ منابع کمیته امداد استان در سال‌جاری را ۹۸۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه به همت همکاران امدادگر تا به امروز محقق شده و در بخش منابع مردمی بیش از ۶۵ درصد رشد داشته‌ایم که این نشانگر افزایش مولفه اعتماد مردم به این نهاد حمایتی است.