رئیس دانشگاه علوم پزشکی بر رعایت پروتکل های بهداشتی برای مصون ماندن از «ٱمیکرون» تاکید کرد

آذر 30, 1400
598 بازدید

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی بر رعایت پروتکل های بهداشتی برای مصون ماندن از «ٱمیکرون» تاکید کرد اراک– رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با رعایت پروتکل های بهداشتی مشکل جدی در رابطه با سوشن جدید «امیکرون» نخواهیم داشت. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان […]

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بر رعایت پروتکل های بهداشتی برای مصون ماندن از «ٱمیکرون» تاکید کرد

اراک– رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با رعایت پروتکل های بهداشتی مشکل جدی در رابطه با سوشن جدید «امیکرون» نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی؛ سید محمد جمالیان اظهار کرد: ما راهی بجز رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از انتشار ویروس نداریم لذا در صورتیکه مردم عزیز پروتکل ها را رعایت کنند،مطمئنا مشکل جدی در رابطه با سوش جدید “اُمیکرون” نخواهیم داشت.

وی افزود: در رابطه با برگزاری جشن شب یلدا،مردم میبایست به دستورالعمل های بهداشتی عمل کنند و از تشکیل دورهمی ها دوری کنند تا خطری آنها را تهدید نکرده و در آینده نیاز نباشد تا محدودیت های جدی اعمال شود.

وی اضافه کرد: بحث فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک،یک امر مهم؛زدن دز یادآور واکسن کرونا نیز امر مهمی دیگر برای جلوگیری از اعمال مجدد محدودیت ها در کشور است.در حال حاضر طبق آمارها،شاهد افزایش میزان بستری در سنین بالای ۸۰سال هستیم و این مسئله نشان دهنده این است که اثر واکسن های تزریقی در حال کاهش است و نیاز است تا افراد سریعا دز یادآور واکسن خود را دریافت کنند..