دستگاه‌های متولی تدبیر ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز را در دستورکارقرار دهند

دستگاه‌های متولی تدبیر ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز را در دستورکارقرار دهند
دی 1, 1400
490 بازدید

استاندار مرکزی عنوان کرد: دستگاه‌های متولی تدبیر ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز را در دستورکارقرار دهند اراک– استاندار مرکزی گفت؛ دستگاه‌های متولی تدبیر ذخیره سازی سوخت مورد نیاز را با پیش بینی افزایش برودت هوا و کاهش دما مدنظر ودردستور کار قرار دهند. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه فرزاد مخلص الائمه در نشست ستاد […]

استاندار مرکزی عنوان کرد:

دستگاه‌های متولی تدبیر ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز را در دستورکارقرار
دهند

اراک– استاندار مرکزی گفت؛ دستگاه‌های متولی تدبیر ذخیره سازی سوخت مورد نیاز را با پیش بینی افزایش برودت هوا و کاهش دما مدنظر ودردستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه فرزاد مخلص الائمه در نشست ستاد پیشگیری؛ هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان مرکزی در اراک؛ اظهار کرد: البته در کنار ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز؛ اقدامات لازم جهت اسکان و ذخیره سازی اقلام مورد نیاز مردم همچون اقلام خوراکی و لوازم گرمایشی در هنگام ریزش برف سنگین و تردد مسافران عبوری از محورهای مواصلاتی استان مرکزی پیش بینی شود.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران و شهرداری‌ها استان مرکزی نسبت به ترویج فرهنگ سازی ایمنی و آماده‌سازی مواقع بحران اقدام کنند؛ خاطرنشان کرد: لازم است مصوبه هیئت وزیران که در مهرماه امسال مبنی بر تامین خسارات ناشی از سیل ابلاغ شده دنبال شود تا اعتبارات خسارت سیلآب هر چه سریع‌تر اختصاص پیدا کند.

استاندار مرکزی در پایان با اشاره به سیاست کلی ابلاغیه مقام معظم رهبری؛ مبنی بر افزایش و گسترش آموزش و آگاهی و فرهنگ ایمنی و آماده سازی مسئولان با مقابله با سوانح طبیعی و حوادث غیرمترقبه و پدیده های جوی و اقلیمی تاکید کرد.