آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان به تساوی بدون گل راضی شدند/ سنگربان آلومینیوم بهترین چهره این دیدار

دی 3, 1400
459 بازدید

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران؛ آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان به تساوی بدون گل راضی شدند/ سنگربان آلومینیوم بهترین چهره این دیدار اراک– هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس با دیدار بدون گل آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان در اراک پشت سر گذاشته شد. به گزارش خبرنگار سایت […]

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران؛

آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان به تساوی بدون گل راضی شدند/ سنگربان آلومینیوم بهترین چهره این دیدار

اراک– هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس با دیدار بدون گل آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان در اراک پشت سر گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس با۸ دیدار در کشور پیگیری شد؛ که آلومینیوم اراک میزبان گل گهر سیرجان بود.

آلومینیوم ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک از میزبان خود پذیرایی کرد و در تقابل نیمه اول این دیدار بدون رد و بدل شدن گل پایان یافت و در این نیمه حادثه خاصی رخ نداد.
براساس این گزارش‌ نیمه دوم هر دو تیم نسبت به نیمه اول برای حملات خود بر دروازه‌های یکدیگر شتاب بیشتر دادند اما فرصت های بدست آمده برای هر دو تیم به خصوص برای نماینده اراک تبدیل به یاس و نامیدی شد. گرچه بازی با تساوی بدون گل پایان یافت؛ و در این دیدار هر دو دروازه بسته ماند؛ اما بازی دیدنی و جذابی هر دو تیم به نمایش گذاشتند و در نهایت پس از ۹۰ دقیقه تلاش همچنان دروازه ها بسته ماند و بازی با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.
به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ در این دیدار سنگربان آلومینیوم (حسین پورحمیدی) چندین بار دروازه نماینده اراک را با آمادگی کامل نجات داد؛ و از نظر سرویس ورزشی سایت خبری چشم براه به عنوان بهترین چهره این مسابقه لقب گرفت.


گفتنی است؛ تا پایان هفته دهم آلومینیوم اراک با انجام ۱۰ بازی ۵ برد ۵ تساوی و بدون باخت و کسب ۲۰ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و گل گهرسیرجان هم با انجام ۱۰ بازی ۳ برد ۳ تساوی و ۴ باخت و کسب ۱۲امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور ایستاده است.