به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی تاکسی ها مجاز به سوار کردن بیش از ۳ مسافر نیستند

دی 4, 1400
311 بازدید

معاون استانداری مرکزی اعلام کرد: به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی تاکسی ها مجاز به سوار کردن بیش از ۳ مسافر نیستند اراک– معاون سیاسی؛ امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: ۲ هزار و ۸۰۰ تاکسی در سطح شهر اراک فعال است و سوار کردن بیش از ۳ مسافر در تاکسی ممنوع و به صورت […]

معاون استانداری مرکزی اعلام کرد:

به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی تاکسی ها مجاز به سوار کردن بیش از ۳ مسافر نیستند

اراک– معاون سیاسی؛ امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: ۲ هزار و ۸۰۰ تاکسی در سطح شهر اراک فعال است و سوار کردن بیش از ۳ مسافر در تاکسی ممنوع و به صورت روزانه این تاکسی ها توسط بازرسان تاکسیرانی رصد شده و با متخلفین برخورد گردد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ بهروز اکرمی در نشست ستاد مدیریت کرونا در استان مرکزی؛ اظهار کرد: تاکسی ها در ناوگان حمل و نقل مسافری درون شهری به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به سوار کردن بیش از ۳ نفر نیستند.

وی افزود: البته تاکسی ها توسط بازرسان تاکسیرانی اراک رصد شده و آمار برخورد با متخلفین به صورت هفته ای ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشاهده ٱمیکرون در کشور باید با حساس کردن مردم و افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در استان مرکزی از شیوع این سویه در استان جلوگیری گردد.

معاون سیاسی؛ امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان داشت: کارمندانی که سه ماه از تزریق دز دوم آنان گذشته باید نسبت به تزریق در دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند در غیر این صورت دستورالعمل اداری برای این گونه افراد اجرا می‌شود.