آیین معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در اراک برگزار شد

آیین معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در اراک برگزار شد
دی 12, 1400
683 بازدید

آیین معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در اراک برگزار شد اراک– مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: وضعیت فرهنگی و جغرافیایی و نقشه تحولی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بر اساس زیست بوم با هدف افق چهار ساله تدوین و مشخص شود. به گزارش خبرنگار […]

آیین معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در اراک برگزار شد

اراک– مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: وضعیت فرهنگی و جغرافیایی و نقشه تحولی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بر اساس زیست بوم با هدف افق چهار ساله تدوین و مشخص شود.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ سینا دلشادی؛ در آیین معارفه با اشاره به ۱۱ نکته کلیدی که در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به آن اشاره شده است ؛اظهار کرد: استان مرکزی از جایگاه خاصی برخوردار است. چرا که خاستگاه فرهیختگان بسیار است که در ادوار مختلف تاریخ بر کشور تاثیر گذار بوده اند.
وی با اشاره به اینکه مقوله هنر؛ پیشران حوزه فرهنگ است که توجه به آن در نشاط و شادابی و امید آفرینی جامعه نقش موثری دارد؛ افزود: امید است؛ تا پایان عمر خدمتیم در این مسئولیت؛ استان مرکزی به قطب فرهنگ قرآنی و اسلامی و شهر خمین زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به مرکز نشر و آموزه‌های حضرت امام(ره) نه در ایران؛ بلکه در جهان تبدیل شود.

بر اساس این گزارش؛ سینا دلشادی متولد ۱۳۵۴ و دارای دکتری حرفه‌ای مدیریت استراتژیک و کارشناس ارشد علوم اجتماعی با گرایش مردم شناسی است.
از جمله سوابق وی می توان به معاون اجرایی اداره کل امور استان ها و مجلس حوزه هنری انقلاب اسلامی، معاون اجرایی معاونت راهبری استان های حوزه هنری، رئیس حوزه هنری استان مرکزی ، مشاور جوان استاندار استان مرکزی ، عضو شورای نظارت بر نمایش استان مرکزی و مسئول فرهنگی و هنری فرهنگسرای آئینه اراک اشاره کرد.
وی همچنین تدریس در دانشگاههای فرهنگ و هنر اراک، جهاد دانشگاهی اراک و پیام نور خمین را در کارنامه خود دارد.
از دیگر فعالیت های این پژوهشگر و فعال فرهنگی، تالیف « هنر مدیریت جهادی» تالیف کتاب نقش هنر در کاهش آسیب های اجتماعی می توان اشاره کرد.