پرداخت اجاره ودیعه مسکن به خانواده‌های تحت حمایت

دی 13, 1400
395 بازدید

رییس کمیته امداد اراک خبر داد؛ پرداخت اجاره ودیعه مسکن به خانواده‌های تحت حمایت اراک–رئیس کمیته امداد اراک منطقه یک از پرداخت اجاره ودیعه مسکن به ۳۸۶ خانواده تحت حمایت این نهاد در۸ ماه سال جاری خبر داد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان […]

رییس کمیته امداد اراک خبر داد؛

پرداخت اجاره ودیعه مسکن به خانواده‌های تحت حمایت

اراک–رئیس کمیته امداد اراک منطقه یک از پرداخت اجاره ودیعه مسکن به ۳۸۶ خانواده تحت حمایت این نهاد در۸ ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان مرکزی؛ ابراهیم خسروی گفت: در ۸ماه سالجاری برای ۳۸۶ خانواده تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک اراک ودیعه واجاره مسکن پرداخت شده است.

وی بابیان اینکه نیـاز انسان بـه سرپـنـاه و مأمن از روزگار باستان موردتوجه بـوده است و احساس امنیت را منتقل می‌کنداظهارکرد: یک هزار و۴۶۵ خانوار مددجوی تحت حمایت در این منطقه مستأجر هستند.

وی افزود: برای کاهش آلام و رفع مشکل محل سکونت مددجویان تحت حمایت که مستأجر هستند، در ۸ ماهه سالجاری به۳۸۶ خانواده یک میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان اجاره و ودیعه مسکن برای مددجویان پرداخت‌شده است.

خسروی خاطر نشان کرد: این میزان عملکرد از منابع دولتی ، کمکهای مردمی (خیرین و حامیان اکرام) و تسهیلات صندوق امداد ولایت تامین و پرداخت شده است.