آلومینیوم اراک از استقلال تهران زهرچشم گرفت/ پنالتی به کمک استقلال آمد

دی 13, 1400
550 بازدید

هفته سیزدهم لیگ برترفوتبال ایران، آلومینیوم اراک از استقلال تهران زهرچشم گرفت/ پنالتی به کمک استقلال آمد اراک– هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران– جام خلیج فارس، در دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران با تساوی یک بر یک در اراک پایان یافت. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، هفته سیزدهم […]

هفته سیزدهم لیگ برترفوتبال ایران،

آلومینیوم اراک از استقلال تهران زهرچشم گرفت/ پنالتی به کمک استقلال آمد

اراک– هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران– جام خلیج فارس، در دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران با تساوی یک بر یک در اراک پایان یافت.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، هفته سیزدهم بازی های لیگ برتر فوتبال ایران– جام خلیج فارس با هشت دیدار پیگیری شد. که آلومینیوم اراک میزبان استقلال تهران بود و اراکی ها از میهمان خود در ورزشگاه امام خمینی(ره) پذیرایی کردند.

تقابل دو تیم در حالی پیگیری شد، که تیم استقلال تنها تیم بدون باخت در صدر جدول رده بندی لیگ برتر– جام خلیج فارس قرار دارد. و شاگردان رسول خطیبی نیز اولین باخت فصل خود را در هفته دوازدهم در آبادان مقابل صنعت نفت آبادان متحمل و تجربه کردند. هم اکنون استقلال تنها تیم بدون باخت لیگ برتر بیست و یکم است.
تیم آلومینیوم اراک در هفته سیزدهم مقابل صدرنشین جدول کار سختی را پیش رو داشت. البته هر دو تیم به خوبی می دانستند که تساوی بازی به سود هیچ کدام نیست. چراکه استقلال سعی داشت فاصله خود را با دیگر رقبا بیشتر کند و شاگردان رسول خطیبی هم می‌خواستند با کسب امتیاز بیشتر علاوه بر جبران شکست هفته دوازدهم در شرایط بهتر در جدول قرار بگیرد، تا حداقل از سقوط از رده چهارم جلوگیری کنند. بهر حال دو تیم با قدرت و تمام داشته های خود با این نگاه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مقابل یکدیگر صف آرایی کرد.

پنالتی کاردست اراکی ها داد.

براساس این گزارش، بازی با شرایط نسبتاً متفاوت‌تر از دیدارهای گذشته آغاز شد و مهاجم این دو تیم بر دروازه‌های یکدیگر یورش بردند، اما سنگربانان هر دو تیم خوب کار کردند. تا در دقیقه ۱۸ نیمه اول داور پنالتی به سود استقلال اعلام کرد و ضربه پنالتی توسط «کوین یامگا» (شماره ۱۱) زده شد تا دروازه اراک به سنگر بانی حسین پورحمیدی باز شود ویک گل به سود استقلال تهران رقم بخورد. البته بازی تا پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال ادامه پیدا کرد.

وقت اضافی هیجانی شد

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، نیمه دوم هردو تیم سعی داشتند توپ‌های اول را تصاحب کنند. هرچقدر از دقایق بازی می گذشت وبه پایان کارزار نزدیک می شدند هیجان بازی برای گل زنی بیشتر می شد. آلومینیوم به دنبال گلزنی بود و استقلال علاوه بر حفظ تنها گل زده خود تلاش می کرد، تا با گلزنی بیشتر، رقم گل های زده خود را در جدول که کنون ۱۷ گل زده ثبت شده افزایش دهد و در نهایت پیروز میدان باشد. از سوی دیگر آلومینیوم به دنبال تلافی نیمه اول بود. همین نگاه هر دو تیم موجب شد تا هرچه به پایان بازی نزدیک می شدند بر هیجان کار افزوده می شد. تا در نهایت و پس از فراز و نشیب‌های بسیار در هر دو تیم حتی برخوردهای لحظه فیزیکی بین بازیکنان دو تیم، سرانجام در وقت اضافی دقیقه ۹۱ گل تساوی بازی توسط «میثم مجیدی» سفیر کشان وارد دروازه استقلال تهران شد و خواب استقلال برای پیروزی مقابل آلومینیم پریشان شد. سرانجام پرونده دیدار آلومینیم و استقلال تهران در هفته سیزدهم با تساوی یک بر یک بسته شد.