وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خنثی سازی توطئه ها هوشیارانه عمل کند

دی 16, 1400
504 بازدید

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خطاب به وزیر: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خنثی سازی توطئه ها هوشیارانه عمل کند اراک– نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت :دشمنان انقلاب اسلامی با همه توان و برخورداری از تمام امکانات به دنبال ضربه زدن به مردم و فرهنگ انقلابی هستند. وزارت فرهنگ و ارشاد […]

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خطاب به وزیر:

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خنثی سازی توطئه ها هوشیارانه عمل کند

اراک– نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت :دشمنان انقلاب اسلامی با همه توان و برخورداری از تمام امکانات به دنبال ضربه زدن به مردم و فرهنگ انقلابی هستند. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید هوشیارانه عمل کند.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، که برای بازدید از طرح های و پروژه های فرهنگی و هنری به استان مسائل سفر کرده بود، اظهار کرد: توجه به فرهنگ اهل بیت(ع)، فرهنگ ولایت و مکتب انقلاب اسلامی یک ضرورت ها است.

وی ادامه داد: البته دولت سیزدهم باید به آن توجه داشته باشد و گسترش و تعمیق و صیانت و حفاظت از فرهنگ ناب انقلاب اسلامی در برابر توطئه های دشمن ضرورت دیگری به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: توجه به مسئله خانواده و جمعیت از دیگر انتظاراتی است که دولت سیزدهم باید با اقدامات سازنده و انقلابی تحول بزرگی در این حوزه ایجاد کند.