بهره‌برداری از پروژه تحقیقاتی بررسی روش‌های اقتصاد و کاربردی جمع آوری لجن در برکه ها

بهره‌برداری از پروژه تحقیقاتی بررسی روش‌های اقتصاد و کاربردی جمع آوری لجن در برکه ها
دی 20, 1400
133 بازدید

مدیرعامل شرکت آبفای مرکزی خبر داد، بهره‌برداری از پروژه تحقیقاتی بررسی روش‌های اقتصاد و کاربردی جمع آوری لجن در برکه ها اراک– مدیرعامل شرکت آبفای استان مرکزی از بهره‌برداری پروژه تحقیقاتی با همکاری یک شرکت دانش بنیان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال در شرکت آبفای مرکزی خبر داد. به گزارش […]

مدیرعامل شرکت آبفای مرکزی خبر داد،

بهره‌برداری از پروژه تحقیقاتی بررسی روش‌های اقتصاد و کاربردی جمع آوری لجن در برکه ها

اراک– مدیرعامل شرکت آبفای استان مرکزی از بهره‌برداری پروژه تحقیقاتی با همکاری یک شرکت دانش بنیان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال در شرکت آبفای مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم‌براه، یوسف عرفانی نسب گفت: پس از ۴ سال انجام مطالعات و تلاش مستمر محققان، پروژه تحقیقاتی با عنوان «بررسی روش های اقتصاد و کاربردی با هدف تسریع در جمع‌آوری لجن در برکه های تثبیت تصفیه خانه های فاضلاب استان مرکزی» به صورت پایلوت آغاز شد.

وی با اشاره به ضرورت انجام پژوهش و نوآوري در صنعت آب و فاضلاب اظهار داشت : در سال هاي اخير همكاري شركت آب و فاضلاب استان مركزي با دانشگاه ، محققان و شركت هاي دانش بنيان افزايش يافته و امروز ، آغاز به كار اين پروژه تحقيقاتي ، نمونه اي از نتايج ارزشمند اين همكاري به شمار ميرود

عرفانی نسب، بر استمرار اين نگاه و استفاده از نبوغ و خلاقيت نخبگان و پژوهشگران در افزايش بهره وري و كاهش هزينه ها و ارائه خدمت هرچه بهتر به مردم تاكيد کرد.

مدبرعامل شرکت آبفای استان مرکزی خاطر نشان کرد: اين پروژه با هزينه اي بالغ بر يك ميليارد و پانصد و بيست ميليون ريال به صورت پايلوت آغاز به كار نمود و طي مكانيسم طراحي شده در اين پروژه ، امكان جدا سازي حجم بسيار بالايي از آب موجود در لجن با هزينه اي كاملا اقتصادي ميسر مي گردد و لجن آبگيري شده نيز قابليت استفاده در ديگر صنايع را دارد.