سارق طلایی در آشتیان به دام پلیس افتاد

بهمن 14, 1400
422 بازدید

سارق طلایی در آشتیان به دام پلیس افتاد اراک–سارق طلاهای شهروند آشتیانی در عملیات پلیس به دام پلیس افتاد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛ فرمانده انتظامي شهرستان آشتیان از دستگيري سارق طلا هاي يكي ازشهروندان در عمليات پليس آگاهی اين شهرستان خبرداد. سرهنگ رضا رضایی در […]

سارق طلایی در آشتیان به دام پلیس افتاد

اراک–سارق طلاهای شهروند آشتیانی در عملیات پلیس به دام پلیس افتاد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛
فرمانده انتظامي شهرستان آشتیان از دستگيري سارق طلا هاي يكي ازشهروندان در عمليات پليس آگاهی اين شهرستان خبرداد.

سرهنگ رضا رضایی در این باره بیان داشت: در پي وقوع سرقت طلا از منزل مسکونی يكي از شهروندان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: مأموران پليس آگاهی شهرستان آشتیان با فعال کردن گشت هاي ويژه به صورت محسوس و نامحسوس به فعاليت پرداختند تا اين که سرانجام با تكميل شدن تحقيقات میدانی خود، موفق به شناسایی سارق حرفه ای در این زمینه شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان آشتیان افزود:پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، سارق مورد نظر در شهرستان آشتیان شناسايي و دستگیر و دربازجویی کارآگاهان به سرقت طلا از اين منزل مسکونی اعتراف کرد.

رضایی در پایان با تأکید بر اينكه شهروندان حتی الامکان از نگهداری غیر ضروری مقادیر زیاد طلا و جواهرات در منزل اجتناب کنند و در صورت لزوم این اقلام را به صندوق امانات بانک بسپارند بیان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشكيل پرونده، براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي معرفي شد.