فعالیت اماکن ورزشی استان مرکزی با ۳۰درصد ظرفیت

بهمن 17, 1400
138 بازدید

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی: فعالیت اماکن ورزشی استان مرکزی با ۳۰درصد ظرفیت اراک — مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: فعالیت اماکن ورزشی استان مرکزی در شرایط حساس کنونی کرونایی با۳۰ در صدظرفیت است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه؛ عابد حقدادی در حاشیه جلسه شورای اداری ورزش استان مرکزی درخمین […]

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

فعالیت اماکن ورزشی استان مرکزی با ۳۰درصد ظرفیت

اراک — مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: فعالیت اماکن ورزشی استان مرکزی در شرایط حساس کنونی کرونایی با۳۰ در صدظرفیت است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه؛ عابد حقدادی در حاشیه جلسه شورای اداری ورزش استان مرکزی درخمین در خصوص نحوه فعالیت اماکن ورزشی استان مرکزی و طرحهای ورزشی خمین اظهار کرد: تصمیم بر این شد که اماکن ورزشی استان مرکزی با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند.

وی افزود:در شرایط قرمز بسیاری از رشته‌های ورزشی امکان فعالیت ندارند و شیوه نامه‌ها از طریق وزارت بهداشت در ستاد ملی کرونا به وزارت ورزش و جوانان ابلاغ می‌شود.

حقدادی بیان کرد: با توجه به اینکه در سال گذشته ایام طولانی مدتی اماکن ورزشی تعطیل بود تصمیم بر این شد که اماکن ورزشی با ۳۰ درصد ظرفیت و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی فعالیت کنند وچنانچه شرایط به گونه‌ای شد که مجبور به تعطیلی اماکن ورزشی شدیم، اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی نسبت به تعطیلی آن‌ها اقدام کند.

وی گفت: از مشکلات اساسی که در استان مرکزی داریم تعطیلی استخر خمین و یکی دیگر از استخر‌های سطح استان است و در آخرین فراخوان جذب سرمایه گذار قرار شده این طرح از طریق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی واگذار شود تا با تسهیلات و گشایش در منابع اعتباری بتوانیم هرچه سریعتر استخر را آماده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی‌ خاطرنشان کرد: حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بخشی از ابنیه هزینه شده، اما برای تکمیل استخر خمین حدود ۸ میلیارد تومان منابع دولتی نیاز دارد که ما بنا داریم از طریق مشارکت بخش خصوصی و اعطای تسهیلات به بخش خصوصی این موضوع را پیگیری و مرتفع کنیم.

حقدادی دربخش دیگر سخنان خود افزود: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان را در شهرستان خمین و در بیت تاریخی حضرت امام برگزار شد.

وی ادامه داد؛ مسائل و مشکلات ورزش و جوانان، هیئت‌های ورزشی، سمن‌ها، زیرساخت‌های ورزشی، تعمیر و نگهداری اماکن، ورزش روستایی، برنامه ریزی برای نوروز ۱۴۰۱ و بررسی مشکلات سرمایه گذاران در ایام تعطیلی اماکن ورزشی به دلیل کرونا از موضوعات مهمی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در بیت تاریخی امام راحل در خمین برگزار شد.