تسریع در اصلاح و بازنگری طرح جامع اراک در دستور کار وزیرقرار گیرد

اسفند 13, 1400
250 بازدید

رئیس شورای اسلامی شهر اراک: تسریع در اصلاح و بازنگری طرح جامع اراک در دستور کار وزیرقرار گیرد   اراک– پایگاه خبری چشم به راه: رئیس شورای اسلامی شهر اراک؛ ضمن تاکید بر تسریع در اصلاح و بازنگری طرح جامع شهر اراک گفت: طرح جامع اراک نواقص بسیاری دارد که از وزارت راه و شهرسازی […]

رئیس شورای اسلامی شهر اراک:

تسریع در اصلاح و بازنگری طرح جامع اراک در دستور کار وزیرقرار گیرد

 

اراک– پایگاه خبری چشم به راه:
رئیس شورای اسلامی شهر اراک؛ ضمن تاکید بر تسریع در اصلاح و بازنگری طرح جامع شهر اراک گفت: طرح جامع اراک نواقص بسیاری دارد که از وزارت راه و شهرسازی کشور تقاضا می شود جهت مغایرت‌های که این طرح با خواست شهروندان و متولیان امر مسکن دارد؛ اصلاح و بازنگری آن در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه؛ سید وحید میرنظامی در جلسه شورای مسکن استان مرکزی که با حضور وزیر راه و شهرسازی در اراک برگزار شد؛ با بیان مطلب بالا اظهار کرد: در نشست های متعدد اصلاح و بازنگری طرح جامع اراک مطالبه شده است.

وی ادامه داد: پهنه هایی در شهر وجود دارد که به هسته مرکزی شهر اراک نزدیک هستند و باید در این طرح دیده می‌شدند.

میرنظامی اضافه کرد: اما بنا به دلایلی در شورایعالی معماری و شهرسازی کشور مغفول واقع شده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان کرد: از آنجا که طرح جامع هر چند سال یکبار بازنگری می‌شود؛ برای اینکه دچار اطاله مطالعات علمی و فنی نشود می بایست هر چه سریعتر این موضوع حل شود. انتظا داریم این موضوع در اسرع وقت در دستور کار وزیرقرار گیرد.