۲ ورزشکار برتر پسران اسکواش استان مرکزی به اردوی ملی جوانان دعوت شدند

فروردین 9, 1401
179 بازدید

رییس هیات اسکواش مرکزی خبر داد؛ ۲ ورزشکار برتر پسران اسکواش استان مرکزی به اردوی ملی جوانان دعوت شدند   اراک– پایگاه خبری چشم براه: کادرفنی تیم ملی جوانان فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران اسامی بازیکنان برتر پسر جهت حضور در اردوی ارزیابی تیم ملی را اعلام کرد. رئیس هیأت اسکواش استان مرکزی در گفت‌وگو […]

رییس هیات اسکواش مرکزی خبر داد؛

۲ ورزشکار برتر پسران اسکواش استان مرکزی به اردوی ملی جوانان دعوت شدند

 

اراک– پایگاه خبری چشم براه:
کادرفنی تیم ملی جوانان فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران اسامی بازیکنان برتر پسر جهت حضور در اردوی ارزیابی تیم ملی را اعلام کرد.

رئیس هیأت اسکواش استان مرکزی در گفت‌وگو با پایگاه خبری چشم براه گفت: کادر فنی تیم‌های ملی جوانان پسران؛ اسامی ۱۹ بازیکن برتر اسکواش را برای حضور در اردوی ارزیابی ملی اعلام کرد.

سوسن طوفانی اظهار کرد: در میان اسامی اعلام شده از سوی کادر فنی؛ نام سپهر چاهکی و محمدصالح آقاخانی دو بازیکن ارزنده استان مرکزی دیده می شود.

به گفته رئیس هیأت اسکواش استان مرکزی؛ این بازیکنان در اردیبهشت ماه سال جاری جهت حضور در اردوی ارزیابی تیم های ملی جوانان در مجموعه اسکواش انقلاب حاضر شده تا مربیان نسبت به ارزیابی آنان اقدام کنند.

گفتنی است ملاک دعوت، آخرین رنکینک رسمی کشوری بر اساس آخرین مسابقات ثبت شده قبل از ویروس بیماری زا بوده که به عنوان یک شاخص در نظر گرفته شده که با تمهیداتی که کادر فنی می اندیشند مدعیان جدیدی که در دو سال اخیر با انگیزه مهارت خود را ارتقا داده اند فراخوانی، جذب و در صورت برتری با تایید کادر فنی جایگزین خواهند شد.