علي اوسط کرمي با اکثريت آرا، رئيس هيات شناي استان مرکزي شد

علي اوسط کرمي با اکثريت آرا، رئيس هيات شناي  استان مرکزي شد
تیر 20, 1400
898 بازدید

مجمع انتخابی هیات شنا استان مرکزی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی و دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، آقای اسکندریون برگزار و آقای علی اوسط کرمی با اکثریت آرا (۱۵ رای) بعنوان رئیس هیات شنای استان مرکزی انتخاب شد. اسکندریون ، نایب رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو: استان مرکزی یکی […]

مجمع انتخابی هیات شنا استان مرکزی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی و دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، آقای اسکندریون برگزار و آقای علی اوسط کرمی با اکثریت آرا (۱۵ رای) بعنوان رئیس هیات شنای استان مرکزی انتخاب شد.
اسکندریون ، نایب رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو:
استان مرکزی یکی از استانهای توسعه یافته در کشور هست، و شهر اراک یکی از پایگاه های قهرمانی ماست
شهرستان اراک قابلیت این را دارد که پایگاه ملی باشد همچون شهرهای تهران، خراسان و اصفهان که پایگاه قهرمانی به پایگاه ملی تبدیل شد.
من بعنوان پیام آور ریاست فدراسیون، آقای رضوانی، مراتب عذر ایشان بابت عدم حضور را خدمت شما اعلام و دلیل آن را مشغله کاری درکمیته المپیک عنوان کردند.
رشته شیرجه جای سرمایه گزاری و نتیجه گیری بسیار دارد که نیازمند سخت افزار های خاص خود هست. هماهنگی های لازم با ستاد کرونا انجام شده و استخرها با تغییر جایگاهی که صورت گرفته بازگشایی میشوند.
جای اسپانسرها و استخرهای خصوصی در استان مرکزی خالی است
حقدادی، مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی ضمن عرض تبریک به آقای کرمی گفت: رشته شنا، شیرجه و واترپلو هم از نظر کمی و هم کیفی شرایط خوبی دارد. یاد و خاطره پیشکسوتان و عزیزان که هم اکنون در بین ما نیستند را گرامی میداریم. فضای هیات شنا و شیرجه و واترپلو در چند سال اخیر به فضای همدلی ، کار و تلاش تبدیل شده است. انتظار من از آقای رضوانی این بود که ایشان به اتفاق دبیر محترمشون جناب اسکندریون در اراک حضور پیدا میکردند. ما در تمام شهرستانهای استان غیر از خنداب، حداقل یک استخر شنا داریم و اکثراً در اختیار هیات مربوطه هست و باید هرکدام از این شهرستانها با تلاش هیات با حداقل یک تیم در مسابقات استانی حضور داشته باشند.حقدادی اضافه کرد: انتظار ما از فدراسیون این هست که نظام نامه مشخصی در مورد احداث و مجوزهای لازم در بخش خصوصی با کمیته باشگاه ها مشخص گردد تا سرمایه گزاران تکلیف خود را بدانند.
استخر ۵ مرداد اراک و استخر خمین در دست تعمیر هست که بالغ بر ۱۷ میلیارد هزینه دارد با مشارکت بخش خصوصی همچون کاری که در شهرستان ساوه انجام شد به زودی این دو استخر نیز تعمیر و تجهیز میشوند و در همین مجمع اعلام میدارم آمادگی کامل برای همکاری با بخش خصوصی در این ۲ پروژه وجود دارد.
تشکر ویژه دارم از سردار کریمی، فرمانده سپاه روح ا… که اهتمام ویژه در ساخت استخر مجموعه سپاه داشته و کارهای ابنیه این مجتمع کامل شده و تجهیزات خریداری شده است.