پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیر ساز صیادی زاده اراک افتتاح شد

اردیبهشت 11, 1401
203 بازدید

با حضور استاندار مرکزی؛ پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیر ساز صیادی زاده اراک افتتاح شد   اراک–پایگاه خبری چشم براه: پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیرساز صیادی زاده اراک با حضور استاندار مرکزی وجمعی ازمسولین استانی دراراک به بهره برداری رسید. به گزارش پایگاه خبری چشم براه؛ درآئین افتتاح این پایگاه، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت:‌ […]

با حضور استاندار مرکزی؛

پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیر ساز صیادی زاده اراک افتتاح شد

 

اراک–پایگاه خبری چشم براه:
پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیرساز صیادی زاده اراک با حضور استاندار مرکزی وجمعی ازمسولین استانی دراراک به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری چشم براه؛ درآئین افتتاح این پایگاه، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت:‌ با توجه به اینکه در شهرستان اراک تعدادپایگاه هایمان کمبود جدی داشته و از برنامه عقب بودیم، سال گذشته با کمک شهرداری و اعضای محترم شورای شهر و خیرین ده پایگاه را در اراک کلنگ‌زنی کردیم.

سید محمد جمالیان افزود: در حال حاضر شاهد افتتاح سومین پروژه خیرساز هستیم. پروژه اول را خیر محترم جناب آقای حسینی و پروژه ی دوم را شرکت معدنی املاح و امروز هم توسط خیر محترم جناب آقای مهندس صیادی زاده در محل پارک امیرکبیر انشالله به بهره‌برداری می‌رسانیم.

وی اظهار کرد: این پروژه با ۱۴۰ متر مساحت حدود ۱۱ میلیارد ریال برای خیر محترم هزینه داشته است، زمین ها توسط شهرداری به اورژانس اهدا شده و توسط دانشگاه علوم پزشکی به بهره‌برداری رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی خاطرنشان کرد: انشالله تا پایان امسال ۱۰ پروژه را در اراک به افتتاح خواهیم رساند و سرعت خدمات رسانی توسط اورژانس پیش بیمارستانی و کیفیت آن افزایش پیدا خواهد کرد.

به گفته جمالیان؛ اورژانس امیرکبیر یکی از شلوغ ترین پایگاه‌های اورژانس ما است که تقریباً در ۲۴ ساعت نزدیک به ۲۰ تا ۲۴ ماموریت را انجام میدهند وبرای مردم این منطقه خدمات اورژانس ارائه میدهند.

خیرین درحوزه سلامت پیشتاز باشند

به گزارش پایگاه خبری چشم براه، در ادامه آیین بهره‌برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیر ساز اراک؛ صیادی زاده خیر این پایگاه وحوزه سلامت گفت: این پایگاه به دلیل اینکه انجمن خیرین سلامت استان برای احداث یک پایگاه در منطقه اوحدی اعلام نیاز کرد ما با عنایت به این که برای انجام یک فعالیت خیرخواهانه برنامه ریزی کرده بودیم، این پایگاه به دلیل پرترافیک بودن و اینکه یکی از پرترافیک ترین پایگاه های اورژانس کشور بود به ما پیشنهاد شد که به یاد مرحوم ابوی و مادرم این بنا را در محله خودشان احداث کردیم، انشالله که برای روح پاک این عزیزان و همه پدر و مادرهای آسمانی باقیات صالحات باشد.

وی افزود: شهر ما و استان ما واقعاً در حوزه سلامت ضعف‌هایی را دارد و بودجه‌های دولتی پاسخگوی مسئولین زحمتکش نیست که بتوانند این سرویسی که باید بدهند را ارائه کنند

این خیر حوزه سلامت اضافه کرد: من توصیه می کنم و پیشنهاد می‌کنم همه خیرین عزیزی که درگیر این موضوع هستند و میخواهند قدم خیری در حوزه سلامت بردارند ، پیشتاز باشند و برای کادر زحمتکش درمان استان کمکی باشند.