مکتب امام، مکتب توجه به مظلومین مستضعفان و محرومین جامعه است

خرداد 14, 1401
351 بازدید

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در جمع خبرنگاران، مکتب امام، مکتب توجه به مظلومین مستضعفان و محرومین جامعه است     اراک– پایگاه خبری چشم براه: مکتب امام (ره)، مکتب توجه به مردم و مظلومین بود. مردم باور و توجه زیاد به مستضعفان و محرومان جامعه داشت. به گزارش پایگاه خبری چشم‌براه، فرمانده سپاه […]

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در جمع خبرنگاران،

مکتب امام، مکتب توجه به مظلومین مستضعفان و محرومین جامعه است

 

 

اراک– پایگاه خبری چشم براه:
مکتب امام (ره)، مکتب توجه به مردم و مظلومین بود. مردم باور و توجه زیاد به مستضعفان و محرومان جامعه داشت.

به گزارش پایگاه خبری چشم‌براه، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران با بیان مطلب بالا گفت: یکی از مهمترین ویژگی های حضرت امام (ره) دلدادگی و اعتماد به خدا بود. که همین عامل منشاء تحولات بزرگ شد و امام خمینی(ره) پیروزی‌ها و موفقیت ها را به خداوند متعال نسبت می‌داد و همواره مردم و ملت ها را به خدا و اعتماد نصرت الهی دعوت می کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی اظهار کرد: همچنین حضرت امام (ره) استکبار ستیزی و ظلم ستیز بود و باور قلبی داشت که با اعتماد به خداوند متعال نباید زیر بار زور گویی بیگانگان و ظالمان رفت و این رفتار امام راحل ریشه در قرآن دارد.

وی افزود: حضرت امام(ره) پرچم عدالت خواهی را برافراشت و در ۴۳ سال گذشته انقلاب اسلامی گام های بلند برای عدالت برداشت که البته باید حرکت به سمت عدالت اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و … شتاب بیشتری داشته باشد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: دستاوردهای عظیم انقلاب در حوزه های مختلف به برکت این تفکر است و امروز بیانیه ی گام دوم انقلاب سندی برای پیشرفت و حرکت به سمت تمدن اسلامی می باشد.

کریمی بیان داشت: رمز موفقیت ملت ایران توجه به رهنمودهای ها و مکتب امامین انقلاب اسلامی است و هر کجا که از این تفکر فاصله گرفتیم، دچار عقب‌ماندگی شدیم و لذا درس امروز و آینده درخشان ایران اسلامی توجه به مکتب امامین انقلاب اسلامی است.