رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک اعلام کرد: ارتقای ارائه خدمات مطلوب تر در دستور کار حوزه اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک اعلام کرد: ارتقای ارائه خدمات مطلوب تر در دستور کار حوزه اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی
شهریور 26, 1400
573 بازدید

  اراک– رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با هدف ارتقای ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه به دنبال رفع مشکلات و چالش‌های پیش روی اورژانس استان هستیم. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم به راه، سید محمد جمالیان در آیین معارفه و تکریم سرپرست جدید و سابق اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه […]

 

اراک– رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با هدف ارتقای ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه به دنبال رفع مشکلات و چالش‌های پیش روی اورژانس استان هستیم.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم به راه، سید محمد جمالیان در آیین معارفه و تکریم سرپرست جدید و سابق اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار کرد: اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث و بلایای استان مرکزی در حال پیشرفت بسیار چشمگیر است، و دستورالعمل‌های که ابلاغ شده در سریع‌ترین زمان ممکن راه اندازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه شهر اراک مرکز استان است، ۱۰ پایگاه از برنامه عقب بود که طی یک سال اخیر کلنگ ۱۰ پایگاه زده شد. که ۳ پایگاه تقریباً آماده و یک پایگاه افتتاح شد و تمامی موارد با مشارکت خیرین انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: زمان ماموریت های درون شهری اورژانس زیر ۸ دقیقه و در جاده زیر ۱۵ دقیقه است و تلاش می کنیم موانع و مشکلات پیش روی اورژانس را برداریم تا هم کمیت و هم کیفیت خدمات ارائه شده به مردم در این حوزه ارتقا پیدا کند.

جمالیان بیان اینکه به روز بودن مهارت حرفه‌ای پرسنل و تکنولوژی آنها یک نیاز است و در حقیقت یک اصل کمک کننده به شمار می‌رود افزود: این گروه از همکاران همواره با از خود گذشتگی و ایثار در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

گفتنی است در پایان دکتر محمد پروهان به عنوان سرپرست جدید اورژانس پیش بیمارستانی اراک معرفی و از خدمات دکتر پریا بهرامی رئیس پیشین قدردانی شد.