نفرات برتر کاراته استان مرکزی برای راهیابی به مسابقات انتخابی تیم ملی معرفی شدند

نفرات برتر کاراته استان مرکزی برای راهیابی به مسابقات انتخابی تیم ملی معرفی شدند
شهریور 27, 1400
631 بازدید

  اراک — مدیر روابط عمومی هیأت کاراته استان مرکزی گفت: رقابت‌های انتخابی تیم‌های پایه کاراته استان مرکزی در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان با هدف شناخت نفرات برتر جهت اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی در اراک پایان یافت. سید رضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه اظهار […]

 

اراک — مدیر روابط عمومی هیأت کاراته استان مرکزی گفت: رقابت‌های انتخابی تیم‌های پایه کاراته استان مرکزی در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان با هدف شناخت نفرات برتر جهت اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی در اراک پایان یافت.

سید رضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه اظهار کرد: مسابقات در خانه کاراته مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک پیگیری شد. که در نهایت در رده سنی نوجوانان در وزن ۵۲ کیلوگرم حسین سبزی و ایلیا نظام لو مقام اول و دوم را کسب کردند.
در وزن ۵۷ کیلوگرم محمد صالح انصاری برسکوی نخست ایستاد و محمد حسین فراهانی نایب قهرمان شد. در وزن ۶۳ کیلوگرم محمد حسین فتاحی اول شد. متین احمدی مقام دوم را کسب کرد. در وزن به اضافه ۷۰ کیلوگرم مهدی سلطانی و رضا نبئ به ترتیب در جایگاه اول و دوم ایستادند. در کاتا نیز حسین جلیلی و پوریا یعقوبی نیز اول و دوم شدند.

وی افزود: در رده سنی جوانان نیز در وزن ۵۵ کیلوگرم احمد دربندی مقام اول را به خود اختصاص داد. محمدمهدی نسرین نایب قهرمان شد و محمد رضا احسانی مقام سوم را کسب کرد. در ورن ۶۱ کیلوگرم رضا نوروزی و مرتضی ملکی به ترتیب عناوین اول و دوم را به دست آورند. در وزن ۶۸ کیلوگرم امیرحسین والایی و محمد عراقی اول و دوم شدند. در وزن ۷۶ کیلوگرم امیرمحمد افشار بر سکوی نخست ایستاد. سید حسام موسوی نیا بر سکوی دوم تکیه زد. در وزن به اصافه ۷۶ کیلو گرم حسین صالحی و علی رضایی به ترتیب در جایگاه اول و دوم ایستادند. در کاتا نیز محمد امینی الیاس مقام اول را به دست آورد و مانی زرنیخی هم دوم شد.

مدیر روابط عمومی هیأت کاراته استان مرکزی اضافه کرد: همچنین در رده سنی امید هم در وزن ۵۵ کیلوگرم محمد مهدی خوشنواز مقام نخست را کسب کرد. در وزن ۶۰ کیلوگرم محمد خسروبیگی اول شد. محمد امین یاوری عنوان دوم را در اختیار گرفت. در وزن ۶۷ کیلوگرم پوریا مکرم در سکوی نخست ایستاد. در وزن ۷۵ کیلوگرم علیرضا حیدری اول شد. مهدی حبیبی نایب قهرمانی را کسب کرد. در وزن ۸۴ کیلوگرم کامران بصیری و احمد رضا علیزاده به ترتیب عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند. در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم محمد هادی طاهری اول شد. در کاتا نیز محمد حسن خدادادی مقام اول را به دست آورد.
در رده سنی بزرگسالان نیز در وزن ۵۵ کیلوگرم محمد مهدی خوشنواز بر سکوی نخست ایستاد

مدیر روابط عمومی هیأت کاراته استان مرکزی بیان داشت: ضمنأدر مسابقات انتخابی تیم ملی استان مرکزی در هروزن دو نفر نماینده خواهد داشت. نفرات اول تا سوم قهرمانی سال ۹۸ در کشور از هر استان سهمیه مستقیم تیم ملی هستند و نیاز به انتخابی در استان ندارند و سهمیه مستقیم هستند. که علیرضا حیدری، کامران بصیری، محمد طاهری، مهدی اکبری در بخش کومیته (مبارزه) و سبحان ذوالفقاری در بخش کاتا سهمیه مستقیم استان مرکزی هستند.

گفتنی است، همچنین مسعود شفیعی، عبادعسگری، بهمن دهستانی، فرهاد رحمانی، محمد جعفری، علی زمانی، مهدی ساجدی، محسن رحیمی، مرتضی تبرته فراهانی، مرتضی منصورخانی و رضازرندی داوری مسابقات را برعهده داشتند.