کشف ۴ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در ساوه

کشف ۴ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در ساوه
شهریور 27, 1400
453 بازدید

  ساوه– فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبرداد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی اظهارکرد: این میزان کالای قاچاق در اجراي طرح عملياتي پليس شهرستان ساوه در توقیف ۷ دستگاه خودروی شوتی و كشف انواع کالاهای […]

 

ساوه– فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبرداد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی اظهارکرد: این میزان کالای قاچاق در اجراي طرح عملياتي پليس شهرستان ساوه در توقیف ۷ دستگاه خودروی شوتی و كشف انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۴ میلیارد و ۶۰۰ ميليون ریال در بازرسی از اين خودروها بدست آمد.

وی بیان داشت: با ادامه يافتن طرح هاي عملياتي پليس در مبارزه با قاچاق كالا و پيگيري مطالبات شهروندان در برخورد با خودروهاي شوتي، طرحي عملياتي در اين زمینه از سوي ماموران انتظامي شهرستان ساوه اجرايي شد.

وی خاطرنشان کرد: در اجراي اين طرح عملياتي، مأموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه ۷ دستگاه خودروی سواری شوتی توقیف و در بازرسی از خودروهای توقیفی، موفق به کشف۲ دستگاه يخچال فريزر سايد بای ساید و ۳ دستگاه کولر گازي خارجي، ۳۰۶ ثوب کاپشن ، ۱۹ دستگاه جارو برقی ۴ دستگاه چرخ گوشت و ۵ دستگاه چای ساز قاچاق كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ساوه با اشاره به ارزش ۴ میلیارد و ۶۰۰ ميليون ریالی كالاي هاي كشف شده در اين عمليات در ارزیابی كارشناسان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي شهرستان ساوه افزود: در اين عملیات ۷ نفر دستگير و پس از تشكيل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائي معرفي شدند.

سرهنگ عيسي آبادي در پایان با بيان تداوم طرح هاي مبارزه با قاچاق كالا و خودروهای شوتی در شهرستان ساوه اظهارداشت:شهروندان در صورت مشاهده فعالیت چنين خودروهايي در حمل کالای قاچاق و تردد آنها در سطح محورهاي مواصلاتي، موضوع را براي بررسي تخصصي، از طريق سامانه تلفنی 110 به پليس گزارش كنند.