اعضاء باند سارقان زور گير با ۲۰ فقره سرقت در اراک به دام پلیس افتادند

تیر 19, 1401
161 بازدید

فرمانده انتظامی استان مرکزی: اعضاء باند سارقان زور گير با ۲۰ فقره سرقت در اراک به دام پلیس افتادند   اراک–پایگاه خبری چشم براه: فرمانده انتظامی استان مرکزی از عملیات شناسایی و دستگیری اعضاء باند سارقان زور گير طلاجات و گوشی تلفن همراه با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان اراك خبر داد. به گزارش پایگاه […]

فرمانده انتظامی استان مرکزی:

اعضاء باند سارقان زور گير با ۲۰ فقره سرقت در اراک به دام پلیس افتادند

 

اراک–پایگاه خبری چشم براه:
فرمانده انتظامی استان مرکزی از عملیات شناسایی و دستگیری اعضاء باند سارقان زور گير طلاجات و گوشی تلفن همراه با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان اراك خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چشم براه، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: درپی اعلام چند مورد گزارش وقوع سرقت طلا و تلفن همراه چند شهروند اراكي كه با تهديد و خشونت صورت گرفته بود، بررسی موضوع به صورت تخصصی از سوی كار آگاهان عمليات ويژه پلیس آگاهي آغاز شد.

وی با بیان این که با تلاش شبانه روزي کارآگاهان پلیس و با انجام تحقیقات فنی و گسترده، سرانجام اعضاي يك باند سه نفره در شهرستان اراک شناسايي شدند،خاطر نشان كرد: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه متهمان دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

وی با اشاره به اينكه اين سارقان حرفه اي عمدتا طعمه هاي خود را از بين کودکان و خانم هاي جوان انتخاب مي کردند،گفت: سارقان در بازجوئی‌های فنی پلیس و مواجهه حضوری با مالباختگان چاره ای به جز بیان حقیقت نداشته و به ۲۰ فقره سرقت طلاجات و گوشی های همراه اعتراف کردند.