احمد گوهری، نجات دهنده آلومینیوم

 احمد گوهری، نجات دهنده آلومینیوم
آذر 30, 1402
59 بازدید

 احمد گوهری، نجات دهنده آلومینیوم به قلم: محمد پاکی در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، آلومینیوم اراک در یک بازی خانگی مقابل گل‌گهر متوقف شد و به تساوی بدون گل رضایت داد. توقف آلومینیوم در بازی خانگی در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران سه‌شنبه ۲۸ آذر ساعت ۱۵ آلومینیوم اراک در ورزشگاه امام […]

 احمد گوهری، نجات دهنده آلومینیوم

به قلم: محمد پاکی

در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، آلومینیوم اراک در یک بازی خانگی مقابل گل‌گهر متوقف شد و به تساوی بدون گل رضایت داد.

توقف آلومینیوم در بازی خانگی

در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران سه‌شنبه ۲۸ آذر ساعت ۱۵ آلومینیوم اراک در ورزشگاه امام خمینی اراک و در حضور تماشاگران خود به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت. گل‌گهری که هم امتیاز با آلومینیوم بود و اگر شاگردان حسینی با توجه به امتیاز میزبانی این بازی رو میبردن شرایط بهتری در جدول کسب میکردند. اما بر خلاف انتظار بازی سرد و کم رمق انجام شد و هر دو تیم با پرس سنگین موقعیت چندانی به یکدیگر ندادند و با کمترین صحنه جذاب در آخر بازی با تساوی صفر صفر به پایان رسید و آلومینیوم دو امتیاز مهم خانگی رو از دست داد و در همان جایگاه هشتم باقی‌ماند.

 نمایش ضعیف خط حمله آلومینیوم

در حالیکه ورزشگاه امام خمینی با حضور تماشاگران دختر و پسر منتظر نمایش خوب تیم شهرش بود، در طول ۹۰ دقیقه بازی گل‌گهری ها بهتر بازی کردند و آلومینیوم حتی برای یک حمله سازماندهی شده و خلق موقعیت روی دروازه حریف عاجز بود. در اکثر دقایق بازی میانه میدان کاملا دست گل‌گهر بود و بازیکنان آلومینیوم حتی از دفاع و شروع برنامه های تاکتیکی خیلی سراسیمه بازی می‌کردند و خبری از پاسکاری های ساده و حتی خلاقیت هافبک های جوان آلومینیوم نبود. در روزی که آلومینیوم باید پیروز زمین میشد مهاجم های این تیم جز کارت زرد گرفتن هیچ کار خاص دیگه ای نکردند و در تصمیم‌گیری های پایانی پر اشتباه ظاهر میشدند. خط حمله ای که برای تیم مقابل نه تنها زهرناک نیست که به راحتی آب خوردن هضم‌ میشود و سرگرمیست. قطعا اگر منتظر باشیم هر بازی توپی به در و دیوار بخوره تا آلومینیوم گل بزنه به جایی نمی‌رسیم و باید در نیم فصل فکری به حال این آمار ضعیف مهاجم های بی انگیزه تیم بشود و برای نتیجه گرفتن خط حمله تقویت بشود. تنها نقطه مثبت بازی دروازه آلومینیوم بود که احمد گوهری با چندین واکنش فوق‌العاده مخصوصا سیو دقیقه ۹۳ بازی که توپ رو از زیر طاق دروازه بیرون کشید، نجات دهنده دروازه آلومینیوم بود و مانع از گلزنی سیرجانی ها شد. گوهری بهترین بازیکن زمین و مهره قابل اطمینان تیم حسینی بود و باید دید بازی بعدی در مقابل سپاهان ترسناک در اصفهان آلومینیوم و گوهری چطور بازی می‌کنند.

آلومنیوم اراک در هفته چهاردهم لیگ برتر یک‌شنبه ۳ دی در اصفهان مقابل سپاهان قرار می‌گیرد.

برچسب ها